همراه اول
14. ارديبهشت 1398 - 9:08   |   کد مطلب: 34701
اهالی کشتی همدان به تماشای تختی نشستند
پیشسکسوتان، قهرمانان، مربیان و ورزشکاران کشتی استان در کنار استاد برزگر و حاج محمدرضا طالقانی صبح امروز به تماشای فیلم تختی نشستند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،گردهمایی جامعه کشتی استان با حضور استاد منصور برزگر و حاج محمدرضا طالقانی در سینما قدس همدان برگزار شد و استاد منصور برزگر، حاج محمدرضا طالقانی دو اسطوره کشتی کشور و حمیدرضا یاری رئیس هیات کشتی استان به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

رئیس سابق فدراسیون کشتی در همدان با اشاره به حضور یاری در رأس کشتی همدان اظهار کرد:حالا که یاری آمده وسط گود نگذارید غرق شود و همه کشتی‌گیران همدانی بیایند یک گوشه کار را بگیرند.
محمدرضا طالقانی ادامه داد: بیایید قدر تلنگری را که یاری به جامعه کشتی استان همدان زده است بدانید و کنار هم جمع شوید تا دوباره کشتی همدان سرپا شده و مدال آوری کند.
وی اضافه کرد: اختلافات را کنار بگذارید، تلاش کنید و در پشت مدال‌های جوکار و سعدی‌نژاد و گودرزی پنهان نشوید.
این پیشکسوت کشتی کشور بیان کرد: با همدلی و تلاش دوباره همانی شوید که بودید، زیرا کشتی همدان افتخارات بی‌شماری دارد و می‌تواند بازهم در کشور، آسیا و جهانی آقایی کند.
استاد منصوربرزگر نیز در جمع اهالی کشتی استان همدان گفت: حمید رضا یاری مرا به یاد سلمان قادری در جویبار می اندازد که جویبار را تبدیل به پایتخت کشتی دنیا کرد.
منصور برزگر اسطوره کشتی جهان: اهداف دکتر یاری رییس هیات کشتی همدان که رسیدن به مدال های المپیک را برنامه اصلی دوره ریاست خود ترسیم کرده، قابل ستایش است.
وی افزود: کشتی جزو سنت های ما است و نباید بگذاریم بمیرد. زمانی می توانیم دفاع کنیم که کشتی موفق باشد و باید همبستگی را بوجود آورید و همدیگر را خراب نکنید.
در این گردهمایی که پیشسکسوتان، قهرمانان، مربیان و ورزشکاران کشتی استان حضور داشتند فیلم تختی برای حاضرین به نمایش درآمد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار