همراه اول
14. تير 1398 - 8:15   |   کد مطلب: 34677
زیدان در مرز انفجار؛ خشم بی سابقه پس از شکست
رئال مادرید امشب در دیدار برابر تیم قعر جدولی رایووایکانو، با یک گل شکست خورد تا زیدان ستاره هایش را به باد انتقاد بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،به نقل از  "ورزش سه"، از هفته 35 لالیگا امشب رئال مادرید در استادیوم وایکاس به مصاف میزبانش رایو رفت و پس از سال ها به این تیم باخت. رئال که همواره موفق به شکست رایو می شد، امشب با پنالتی نیمه اول امباربا مغلوب رایو شد؛ با این حال رتبه سوم این تیم تا انتهای فصل، دست نخورده خواهد ماند. در بازی امشب تنها تیبو کورتوا در سطح همیشگی خودش بود.

 

زین الدین زیدان، سرمربی رئال در پایان بازی گفت:« امشب هیچ کاری انجام ندادیم. از دقیقه اول تا دقیقه پایانی عملا هیچ کاری در زمین انجام ندادیم. بسیار عصبانی هستم. تصویری که امشب از رئال ارائه دادیم، بد و منفی بود و من مسئول اول شکست هستم.

باید از هواداران به خاطر نمایش امشب مان عذرخواهی کنم. نه جنگیدیم؛ نه دویدیم و نه هیچ. صفر بودیم. حتی درصدی از کاری که باید انجام می دادیم را در تیم ندیدم. نباید و نمی توانیم فصل را اینگونه تمام کنیم. باید به فوتبال و هواداران احترام گذاشت. این تصویر درستی نیست که از رئال ارائه می دهیم.»

 

زیدان ادامه داد:« رایو بازی خودش را انجام داد اما ما از دقیقه یک تا 90، سایه ای از رئال واقعی هم  نبودیم. من همیشه از بازیکنانم دفاع می کنم ولی امشب نمی توانم. البته مقصر فقط بازیکنان نیستند و من هم در این شکست نقش دارم. قطعا در چینش ترکیب، تعویض ها و چیزهای دیگر نقص داشتم. باید به خاطر این شکست عذر خواست؛ چون به معنای واقعی کلمه افتضاح بودیم.»

 

ذهن گرت بیل خارج از رئال:« نمی دانم تمرکز بیل روی رئال است یا خیر. این را باید از خود او سوال کنید.»

 

پشیمانی از بازگشت:« خیر از بازگشت و در اختیار گرفتن این تیم پشیمان نیستم. این به سود من نیز خواهد بود ولی من همیشه اولین منتقد تیمم هستم و باید بگویم که نباید رئال هرگز چنین نمایشی ارائه دهد. انتقادات از بازیکنانم نیز در رختکن باقی خواهد ماند.»

 

لالیگا:« کاش لالیگا زودتر تمام شود ولی سه بازی دیگر باقی مانده و باید شرایط را تغییر داد. نباید اینگونه ادامه دهیم.»

دیدگاه شما

آخرین اخبار