همراه اول
30. فروردين 1398 - 8:35   |   کد مطلب: 34633
حضور بانوی ملی پوش جودو استان در مسابقات آسیایی
مریم بربط ملی پوش وزن 70- کیلوگرم تیم ملی بانوان جودو گفت: برای اولین بار است که حضور در رقابت های قهرمانی آسیای بزرگسالان را تجربه می کنم و می دانم کار سختی را پیش رو دارم.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،مریم بربط اظهار کرد: سال آخری است که در رده سنی جوانان قرار دارم و تا 20 روز قبل از اعزام، نمی دانستم که من هم در ترکیب تیم ملی بزرگسالان برای حضور در تاتامی امارات هستم، البته تمریناتم را برای حضوری موفق در مسابقات آسیایی جوانان که مرداد برگزار می شود، با جدیت دنبال می کردم و از نظر آمادگی روحی و جسمی ، وضعیت خوبی دارم.

ملی پوش جودوی بانوان که یک مدال نقره ، یک مقام پنجمی در رده نوجوانان و سه مدال برنز جوانان در رقابت های قهرمانی آسیا را در کارنامه خود دارد، درپاسخ به اینکه آیا در رده بزرگسالان هم می تواند به مدال برسد، گفت: بدون شک در بزرگسالان کار سختی را پیش رو دارم، تمامی جودوکاران قدرتمند آسیا در این مسابقات شرکت می کنند و مدال گرفتن بسیار دشوار است، اما همه تلاشم را می کنم که بهترین عملکرد را داشته باشم.

وی درخصوص رقبایش اذعان داشت: یکی از رقیبانم، حریفی از قزاقستان است که قبلا هم با او مبارزه کرده ام، یک بار او پیروز شده و یک بار هم من مغلوبش کردم ، بازی حریفانم را دیده ام و تا حدوی با آنها آشنا هستم.

بربط وضعیت آمادگی سایر هم تیمی هایش را اینطور تشریح کرد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم، کار کردن با مربیان تیم ملی برایمان لذت بخش است و تمریناتمان با آرامش دنبال شد؛ اسدزاده اولین بار است که به رقابت های قهرمانی آسیا اعزام می شود، برمکی هم پیش از این به مدال طلای رقابت های کاپ آزاد رسیده است ، هر سه نفر ما انگیزه بالایی داریم و روی تاتامی می جنگیم تا بتوانیم نماینده شایسته ای برای ایران باشیم .

ملی پوش جودوی بانوان درباره دعوت به اردوی تیم ملی گفت: در رقابت های قهرمانی کشور ، در وزن 78- کیلوگرم مسابقه دادم و به مدال طلا رسیدم، اما در رقابت های انتخابی تیم ملی به دلیل مصدومیت دنیا آقایی، در وزن 70 کیلوگرم به دیدار رقبایم رفتم و در نهایت همه آنها را مغلوب کردم و در ترکیب تیم ملی برای اعزام به قهرمانی آسیا قرار گرفتم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار