همراه اول
31. فروردين 1398 - 8:15   |   کد مطلب: 34625
ورزشکاران همدانی به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می شوند
رئیس بسیج ورزشکاران همدان گفت: همزمان با گرامیداشت عملیات آزاد سازی بازی دراز و شهدای آن، ورزشکاران و مدال‌آوران استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می شوند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،مهدی بابایی فر اظهار کرد: همه ساله به منظور گرامیداشت عملیات غرور آفرین بازی دراز و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر این عملیات ورزشکاران و مدال‌آوران همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می شوند.
وی تصریح کرد: امسال نیز تعدادی از ورزشکاران مرد و زن استان طی روزهای 12 و 13 اردیبهشت ماه به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند و علاقمندان می توانند برای ثبت نام به دفتر بسیج ورزشکاران واقع در خیابان میرزاده عشقی مراجعه کنند.
رئیس بسیج ورزشکاران همدان اظهار کرد: در این سفر معنوی ورزشکاران همدانی مناطق عملیانی ثارالله،قراویز پادگان ابوذر و یادمان مرصاد را مورد بازدید قرار می دهند و با رشادت های شهدای هشت سال دفاع مقدس آشنا می شوند و در روز پایانی با صعود به ارتفاعات بازی دراز یاد و خاطره شهدای گرانقدر این عملیات تاریخی را گرامی می دارند. 
وی با اشاره به عملیات مهم بازی دراز افزود: در سال ۶۰ پنج قله بازی دراز در دست نیروهای عراقی بود و دیده بان صدام برای رصد کردن شهرستان های گیلانغرب، قصرشیرین و سرپل ذهاب بر فراز این قله ها جا داشت و این قله برای صدامیان از اهمیت بالایی برخوردار بود اما سرانجام این قله در عملیاتی نیمه گسترده آفندی توسط نیروهای ارتش و سپاه به تصرف رزمندگان ایرانی درآمد. 
بابایی اظهار کرد: وظیفه ما این است که هر آنچه که در توان داریم برای برگزار کردن سالگرد این عملیات غرورآفرین بکار گیریم و بتوانیم این دلاور مردی رزمندگان اسلام را به جوانان و ورزشکاران استان معرفی کنیم. 
وی اعلام کرد: برگزاری سفرهای معنوی راهیان نور تداعی کننده خاطره های دوران دفاع مقدس است و آن دوران طلایی گنجینه ای است که در اختیار ما قرار گرفته است و نباید هیچ گاه فاصله ما با این گنجینه زیاد شود و مسایل ارزشی را به فراموشی بسپاریم. 
وی تصریح کرد: شهدا عزت و افتخار انقلاب اسلامی ما هستند و ارزش های دوران دفاع مقدس امروز باید توسط فرزندان و خانواده های شهدا بازسازی شود. 

دیدگاه شما

آخرین اخبار