همراه اول
26. بهمن 1397 - 12:43   |   کد مطلب: 34404
به مناسبت ثبت حضور تماشایی مردم در راهپیمایی 22 بهمن صورت گرفت
تقدیر از عکاسان خبری همدان
تقدیر از عکاسان خبری همدان
از عکاسانی که حماسه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن همدان را به تصویر کشیدند، تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش، به همت سپاه ناحیه و مرکز فضای مجازی بسیج سپاه انصارالحسین(ع) همدان از عکاسانی که حماسه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را به تصویر کشیدند، تقدیر شد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان در این مراسم با بیان اینکه بسیج متعلق به مردم و همه سلیقه‌هاست، از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کرد و گفت: عکاسان با صبر و حوصله این حضور تماشایی را به تصویر کشیدند.

علی بقایی با اشاره به اینکه عکاسان با ثبت لحظه‌ها حس و حال حضور پرشور مردم را ثبت کردند، خطاب به آنها اظهار کرد: شما باید ظرفیت‌های استان را بیشتر و بهتر مخابره کنید و آن را در مسیر تعالی انقلاب اسلامی به کار بگیرید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان نیز با بیان اینکه دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی درصدد براندازی نظام بود اما همه جا ناکام ماند گفت: حضور مردم در راهپیمایی امسال از سال‌های قبل پرشورتر بود که این حضور را باید یک معجزه دانست.

حجت‌الاسلام علی دشتکی یکی از راهبردهای مهم در حوزه فرهنگ را مستندسازی دانست و گفت: اگر این مهم در زمان مناسب خلق شود هزینه‌ها کمتر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه حرکت در مسیر انقلاب یک جهاد است خاطرنشان کرد: دشمن درصدد محدود کردن معجزه 40 سالگی انقلاب بود اما رسانه‌های انقلابی با مجاهدت خود در عرصه عمل، معجزه انقلاب را نشان دادند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار