همراه اول
11. دى 1397 - 11:12   |   کد مطلب: 34285
بهره‌برداری از 50 طرح ورزشی با همکاری وزارت ورزش و بنیاد مستضعفان
رئیس بنیاد مستضعفین انقلاب اسلامی با اشاره به تصویب 250 طرح ورزشی در کشور گفت: از این تعداد طرح‌، هفت مورد آن مربوط به استان گیلان است که دو طرح در شهرستان آستانه‌اشرفیه اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش، محمد سعیدی‌کیا عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستانه‌اشرفیه با اشاره به تعداد سندهای علوی اهداشده به مردم اظهار کرد: از سال ۹۳ تاکنون ۷۳ هزار سند با مساحت دو هزار و 200 هکتار با کاربری مسکونی و کشاورزی به مردم اهداشده تا با استفاده از این زمین‌ها بتوانند زندگی خود را اداره کنند.

با بیان اینکه به‌زودی در استان گیلان هفت طرح ورزشی افتتاح خواهد شد تصریح کرد: طبق توافق‌های صورت گرفته‌ میان مسؤولین بنیاد و وزارت ورزش و جوانان 250 طرح ورزشی در کشور مصوب شده که 50 مورد آن به بهره‌برداری رسیده که از این 250 طرح‌، هفت مورد آن مربوط به استان گیلان است که دو طرح در شهرستان آستانه‌اشرفیه اجرا می‌شود. 

وی یکی از مزایای این اسناد را ایجاد اشتغال در جامعه دانست و گفت: باید کاری کنیم که مردم آرامش کافی برای زندگی را داشته باشند و یکی از الزامات آرامش اشتغال جوانان است که با اهدا این‌ اسناد این‌ کار را می‌توان‌ به‌ بهترین نحو ‌انجام داد.

سعیدی کیا با بیان اینکه مردم برای گرفتن این اسناد به بنیاد مستضعفین مراجعه کنند تصریح کرد: هدف ما کمک به جامعه برای پیشرفت بوده و یکی از راه‌های پیشرفت استفاده از ظرفیت مردم است لذا از مردم درخواست می‌شود برای گرفتن این اسناد به بنیاد مستضعفین استان مراجعه کنند.

رئیس بنیاد مستضعفین انقلاب اسلامی با اشاره به تعداد طرح‌های تصویب‌شده برای ایجاد اشتغال در بنیاد مستضعفین و بانک‌ سینا گفت: تاکنون پنج هزار طرح بنیاد ما معرفی‌شده که بعدازآن بررسی‌های لازم‌ دو هزار و 700 طرح به تصویب بانک‌ سینا رسیده و ارائه‌دهندگان این طرح می‌توانند برنامه‌های خود را اجرایی کنند.

وی با اذعان به اینکه هدف از ارائه وام‌های یارانه دار کمک‌ به کارفرمایان است افزود: متأسفانه عده‌ای از کارفرمایان بعد از مدتی به علت‌ بدهی، کارگاه و کارخانه‌های خود را تعطیل و یا نیمه‌ تعطیل می‌کنند که با استفاده از این تسهیلات‌ می‌توانند به‌راحتی فعالیت خود را ادامه دهند.

رئیس بنیاد مستضعفین انقلاب اسلامی با تأکید بر همکاری با وزارت‌ ورزش و جوانان برای ساخت زمین‌های ورزشی در روستاهای پرجمعیت بیان کرد: اگر جامعه می‌خواهد در همه عرصه‌ها به‌خصوص ورزش پیشرفت فراوانی داشته باشد باید برای آن سرمایه گزاری انجام شود به همین‌ منظور با مشارکت و همکاری وزارت ورزش و جوانان سعی بر انجام این امر داریم.

فارس 

دیدگاه شما

آخرین اخبار