همراه اول
21. آبان 1397 - 8:04   |   کد مطلب: 34145
760 ورزشکار از استان همدان به المپیاد اعزام می شوند/آینده ورزش کشور در گرو استعدادیابی است
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به در پیش بودن المپیاد استعدادیابی ورزشی کشور گفت: برگزاری المپیاد‌های استعدادیابی علاوه بر ایجاد نشاط و شادابی، سبب استعدادیابی برای آینده ورزش کشور می‌شود و قطعا آینده ورزش کشور در گرو استعدادیابی است.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش، رسول منعم در نشست هماهنگی میزبانی المپیاد استعدادیابی کشور گفت: استعدادیابی یکی از موضوعاتی است که در دنیای ورزش از اهمیت ویژه ای برخوردار است و از جمله عواملی بشمار می رود که به شناسایی موفقیت ها کمک کرده و راه رسیدن به اهداف را هموار می سازد.
وی افزود: اینکه مشخص شود کدام ورزشکار نسبت به سایرین از توانایی های بیشتری در یک رشته خاص برخوردار است، از جمله کارهای فنی و تخصصی است که می تواند اهمیت و اولویت استعدادیابی را نمایان سازد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بااشاره به در پیش بودن المپیاد استعدادیابی ورزشی کشور گفت: برگزاری المپیاد‌های استعدادیابی علاوه بر ایجاد نشاط و شادابی، سبب استعدادیابی برای آینده ورزش کشور می‌شود و آینده ورزش کشور در گرو استعدادیابی است
وی بابیان اینکه در مجموع 760 ورزشکار از استان همدان در المپیاد استعدادیابی حضور خواهند داشت، افزود: همدان در دو رشته تیراندازی با کمان دختران و پسران و رشته فوتسال پسران میزبانی رویداد المپیاد استعدادیابی ورزشی کشور را بر عهده دارد.
وی افزود: مسابقات تیراندازی با کمان از ۳۰ ابان تا ۴ آذرماه و مسابقات فوتسال از ۴ تا ۹ آذرماه در همدان برگزار خواهد شد.
منعم در پایان گفت: مجموعه ورزش استان همدان با جدیت به دنبال موفقیت در تمام رشته ها در المپیاد استعدادیابی رزشی کشور است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار