همراه اول
12. آبان 1397 - 11:05   |   کد مطلب: 34132
همدان آماده میزبانی از فدراسیون های ورزشی است
رسول منعم گفت: همدان از نظر امکانات ورزشی جزو بی نظیرترین استان های کشور است و انتظار داریم فدراسیون ها به این ظرفیت ها بیش از پیش توجه کنند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش، در مراسمی از دست اندرکاران مسابقات شطرنج جام ملت های آسیا در همدان قدردانی شد.
در این مراسم مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت : مسابقات شطرنج برای سومین بار در کشور و برای نخستین بار در استان برگزار شد که این میزبانی مبارک بود و موجب شد تیم ملی در سه بخش برای نخسیتن بار قهرمانی بدست آورد.
رسول منعم افزود : برگزاری مسابقات و میزبانی نقش ارزنده ای را برای معرفی همدان به جهان دارد و امیدواریم تداوم این برنامه ها نقش ویژه ای در معرفی ظرفیت های پایتخت گردشگری داشته باشد.
او خاطرنشان کرد : همدان از نظر امکانات ورزشی جزو بی نظیرترین استان های کشور است و انتظار داریم فدراسیون ها به این ظرفیت ها بیش از پیش توجه کنند.
رئیس هیئت شطرنج استان نیز با بیان این که مدت ده روز میزبان تیم‌های حاضر در این مسابقات بودیم گفت: تلاش کردیم میزبان خوب و لایقی برای میهمانان حاضر در مهم‌ترین رویداد شطرنج آسیا باشیم.
او با بیان این که 150 شطرنج باز در این دوره از مسابقات شرکت کردند افزود : توانستیم این مسابقات مهم را در سه رشته سرعت، استاندارد و برق آسا بدون هیچ مشکل و حاشیه‌ای برگزار کنیم.
بابایی با اشاره به تأثیر مستقیم برگزاری این‌گونه مسابقات در رشد شطرنج بیان کرد: هدف ما تبدیل‌شدن همدان به قطب شطرنج غرب کشور است و با داشتن استعدادهای درخشان در این رشته، رسیدن به این هدف دور از دسترس نیست.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار