همراه اول
22. آذر 1397 - 10:17   |   کد مطلب: 33996
آرزویم قضاوت در المپیک است/ جاکارتا بهترین موقعیت برای کسب تجربه است
داور بین المللی بسکتبال افزود: داورانی که در بازی‌های آسیایی جاکارتا حضور دارند همگی داوران الیت آسیا محسوب می شوند و این موقعیت بسیار خوبی برای همه ما جهت کسب تجربه است.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش، هادی سالم در سال‌های اخیر یکی از فعال‌ترین داوران بسکتبال ایران بوده است. این داور 37 ساله قرار است روز جمعه به اندونزی برود. سالم در کنار محمد دوست یکی از دو داور ایرانی حاضر در بازی‌های آسیایی بسکتبال جاکارتا است.
هادی سالم و دیگر همکارانش پنج صبح روز جمعه نوزدهم مرداد ماه به اندونزی می روند.
سالم درباره حضور خود در بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: مجبور هستیم برای پشت سر گذاشتن تست‌های آمادگی جسمانی چند روز زودتر از آغاز رقابت‌ها به جاکارتا برویم.
این داور بین المللی بسکتبال افزود: داورانی که در بازی‌های آسیایی جاکارتا حضور دارند همگی داوران الیت آسیا محسوب می شوند. این موقعیت بسیار خوبی برای همه ما جهت کسب تجربه است.
وی عنوان کرد: برای نخستین بار است که در بازی‌های آسیایی حضور پیدا می‌ کنم. هنوز این تجربه را لمس نکرده‌ام اما امیدوارم تجربه نخستین حضور من توام با موفقیت و عملکردی خوب باشد.
سالم یادآور شد: حضور در بازی‌های آسیایی و قضاوت در رقابت های بسکتبال چیزی است که امکان دارد فقط یک بار برایم اتفاق بیفتد. آرزوی بسیاری از داوران این است که روزی بتوانند در چنین رقابت‌هایی قضاوت کنند.
این داور تاکید کرد: سال‌هاست که در بسکتبال آسیا قضاوت می‌کنم. روندی که طی می کنیم به قضاوت در جام جهانی ختم می شود. البته آرزوی من به عنوان داور این است که روزی در المپیک هم بتوانم به عنوان داور حضور پیدا کنم.
وی در پایان گفت: تیم داوری ایران از اعتبار جامعه داوری بسکتبال ایران دفاع می کنند. امیدوارم بهترین عملکرد ممکن را در این رقابت ها داشته باشیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار