همراه اول
28. تير 1397 - 8:43   |   کد مطلب: 33959
مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان همدان:
روابط عمومی ها در انعکاس عملکرد سازمان نقش مهمی دارند
روابط عمومی ها در انعکاس عملکرد سازمان  نقش مهمی دارند
مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان به نقش مهم و محوری روابط عمومی ها در هیات های ورزشی تاکید کرد وگفت : روابط عمومی می توانند در انعکاس عملکرد ورزش استان نقش مهمی داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،حمدالله چاروسایی روز چهارشنبه در گردهمایی مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان و هیئت‌های ورزشی استان‌همدان اظهار کرد: روابط عمومی یکی از مهمترین حوزه ها در سازمان های ورزشی محسوب می شود.

وی افزود: یکی از موضوعات مهم در روابط عمومی سازمان ورزشی توجه به روابط عمومی درون سازمانی است چرا که مخاطبان یک رشته ورزشی ۲ گروه هستند؛ مخاطبان عام مثل مردم و مخاطبان خاص که شامل ذینفعانی مانند بازیکنان، داوران، باشگاه داران و ... می شود.

حمدالله چاروسایی با اشاره به یکی از وظایف مهم مجموعه روابط عمومی در اطلاع رسانی گفت: ایجاد ارتباط با مردم و سایر دستگاه ها و حفظ این ارتباط نیز از مهمترین وظایف روابط عمومی است. 

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان به نقش مهم و محوری روابط عمومی ها در هیات های ورزشی تاکید کرد و افزود: روابط عمومی می توانند در انعکاس عملکرد ورزش استان نقش مهمی داشته باشند.

وی افزود: روابط عمومی موفق باید پاسخگو باشد و مدیران ورزش و روابط عمومی با اقدامات اثر بخش خود می توانند مانع از آسیب خوش نامی سازمان شود.

چاروسایی تصریح کرد: فعالین روابط عمومی هیات های ورزشی و شهرستانها باید شناخت لازم از مخاطبان داشته باشند و تغییرات تکنولوژی ارتباطی و واقع بینانه در فرایندهای ارتباطات که از اصول روابط عمومی عمل گرا است را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی در ادامه با بیان اینکه همدان از استان های برتر کشور در حوزه اطلاع رسانی می باشد افزود: در چند سال اخیر استان همدان همواره در بین روابط عمومی های برتر کشور قرار داشته و امروز 45 هیات ورزشی دارای روابط عمومی هستند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان در سال های اخیر رابطه و تعامل خوبی با رسانه ها داشته است تصریح کرد: خوشبختانه امروز جمعی از خبرنگاران و ورزشی نویسان استان مسئول روابط عمومی هیات های ورزشی هستند و این یک ظرفیت و فرصت خوب برای ورزش استان به شمار می رود.

وی با اشاره به ارزیابی روابط عمومی هیات های ورزشی افزود: شاخص های همچون خبر نویسی و اطلاع رسانی، ارتباط مستمر با کارشناسان روابط عمومی، کمیت و کیفیت اخبار ارسالی، فعالیت در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی و ساخت کلیپ، حضور فعال در رسانه ها و برگزاری نشست های مطبوعاتی، نوآوری و خلاقیت و مدیریت و ارتباط با رسانه ها در این ارزیابی مورد توجه قرار گرفته است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار