همراه اول
27. تير 1397 - 8:51   |   کد مطلب: 33958
گردهمایی روابط عمومی ادارات و هیئت‌های ورزشی همدان برگزار می‌شود
مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان‌همدان گفت: گردهمایی مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان و هیئت‌های ورزشی استان‌همدان روز چهارشنبه 27 تیرماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،  حمدالله چاروسایی با اعلام این مطلب اظهار داشت: از آنجایی که اداره کل ورزش و جوانان دستگاهی پیشرو و پویا، با فعالیت متنوع و گسترده در حوزه‌های ورزش و جوانان است، نیازمند یک روابط عمومی علمی و عملگرا می‌باشد.

وی ادامه داد: به همین دلیل فعالان روابط عمومی هیات های ورزشی و شهرستانها باید شناخت به روز مخاطبان، تغییرات تکنولوژیکی ارتباطی، استقبال و پیشگامی در تحولات محیطی و واقع بینی در فرآیندهای ارتباطات که از اصول روابط عمومی عمل گراست را سر لوحه کار خود قرار دهند.
مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان‌همدان گفت: در همین راستا روز چهارشنبه 27 تیرماه سال جاری گردهمایی مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان و هیئت‌های ورزشی استان‌همدان در سالن اجتماعات ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: فراهم ساختن فضای مناسب برای تبادل تجربیات، بررسی مشکلات و نارسایی های این حوزه و ارایه راه کارهای مناسب افزایش اثر بخشی فعالیت ها و برنامه های روابط عمومی های از اهداف برگزاری این گردهمایی می باشد.

چاروسایی با بیان اینکه این مراسم با منعم حضور مدیرکل ورزش و جوانان و ربانی مهر مدیر روابط عمومی استانداری همدان تصریح کرد: در این مراسم از روابط عمومی های برتر ادارات و هیئت‌های ورزشی استان‌همدان تقدیر خواهد شد.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار