همراه اول
14. اسفند 1396 - 8:34   |   کد مطلب: 33564
اختتامیه مسابقات فوتسال پایه های استان در مریانج
رئیس اداره ورزش و جوانان مریانج گفت: هفتمین دوره مسابقات فوتسال پایه استان گرامیداشت 150 شهید شهر مریانج در سه رده نونهالان ،نوجوانان و جوانان با معرفی تیم های برتر به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،سید امیر حسینی افزود : باید تمام توان خود را برای جذب نوجوانان و جوانان به سمت ورزش به کار برد تا در آینده شاهد نتایج و اتفاقات خوب و جامعه ای پرنشاط باشیم.
رئیس هیئت فوتبال مریانج روند برگزاری این مسابقات را در سال اخیر خوب ارزیابی کرد و گفت : این مسابقات هرساله به مناسبت گرامیداشت دهه فجر برگزار می شود و امسال نیز با حضور 28 تیم در رده های سنی مختلف با کیفیتی مثال زدنی برگزار شد.
جعفر خان بابایی افزود: در رده سنی نونهالان تیم های شهرداری مریانج ،وحدت ولیعصر و فاتح اسد آباد ،در رده سنی نوجوانان تیم های شهدای سولان،الوند همدان و وحدت ولیعصر و در رده سنی جوانان ،تیم های شهید بشیری حوزه علمیه مریانج،شهید مصطفوی بهار و شهید حبیب مظاهری مریانج به مقام های اول تا سوم رسیدند که در پایان نیز به آنان جوایز نقدی اهداء و به رسم یادبود کاپ واحکام قهرمانی اهداء گردید.
لازم به ذکر است تیم های پایگاه شهید اشرفی،شهرداری مریانج و میثاق سولان به ترتیب در رده های سنی نونهالان ،نوجوانان و جوانان بعنوان تیم اخلاق انتخاب و لوح تقدیر دریافت نمودند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار