همراه اول
18. دى 1396 - 11:03   |   کد مطلب: 33226
مجمع انتخاباتی هیات جودو همدان از پویاترین مجامع سال های اخیر ورزش استان می باشد
رسول منعم با بیان اینکه مجمع انتخاباتی هیات جودو همدان یکی از مجامع پویا استان در سال های گذشته بوده است گفت: حضور چهار کاندیدا در این مجمع نشان از حس تعهد و مسئولیت پذیری این افراد نسبت به جودو استان دارد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،مدیرکل ورزش و جوانان استان در مجمع انتخاباتی هیات جودو همدان گفت: خوشبختانه با توسعه زیر ساخت ها و همدلی در مدیران و تلاش هیات های ورزشی امروز استان در اکثر رشته ها صاحب جایگاه و دارای عنوان است.
وی رشد کمی و کیفی ورزش استان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: طی نه ماهه اخیر ورزشکاران استان در میادین بین المللی 84 عنوان در23 رشته ورزشی کسب کرده اند که نشان از توانمندی ورزشکار استان دارد.
رسول منعم افزود: با وجود زیر ساخت های مناسبی که در سال های گذشته و در دولت تدبیر و امید فراهم شده امروز ورزش استان به خوبی آمادگی میزبانی مسابقات و اردوهای تیم ملی را دارا می باشد و در همین راستا مهرماه امسال بزرگترین رویداد مدیریتی ورزش کشور به میزبانی همدان برگزار شد .
وی با تقدیر از تلاش های مهندس نصرپوردر پیشبرد اهداف این هیات گفت: همدان در رشته جودو از جمله استان های پیشتازاست و به عنوان قطب رشته کاتا و بخش بانوان در کشور به شمار می رود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان افزود: همدان ظرفیت بالایی در ورزش جودو دارد و حمایت مسوولان فدراسیون، پیشکسوتان جودو و برخورداری از خانه اختصاصی جودو در همدان، زمینه پیشرفت بیشتر این رشته را مهیا کرده است و همواره در عرصه های کشوری و فراملی حرف های زیادی برای گفتن داشته است.
وی با بیان اینکه مجمع انتخاباتی هیات جودو همدان یکی از مجامع پویا استان در سال های گذشته بوده است گفت: حضور چهار کاندیدا در این مجمع نشان از حس تعهد و مسئولیت پذیری این افراد نسبت به جودو استان دارد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار