همراه اول
14. آبان 1396 - 10:45   |   کد مطلب: 32760
قهرمان پروری و سلامت جامعه در گرو حمایت مسئولین
نادر قرایی کاراته همدانی در مسابقات بین المللی ارمنستان مدال درخشان طلا را بر گردن آویخت.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،نادر قرائی کاراته کا همدانی به خبرنگار ما گفت: امسال اين دومين مسابقات بين المللي است كه  شركت مي كنم و مدال مي گيرم و اين مسابقات از  اهميت خاصي در سبك شوتوكان جهاني بر خوردار است .

 

دارنده چهار مدال جهانی با بیان اینکه تعداد شركت كنندگان در این رقابتها بيش از ٥٠٠ نفر بوداظهارداشت: ورزشکارانی از کشورهای ارمنستان، عراق، هندوستان، امارات، گرجستان، روسیه، قزاقستان و ترکیه در رده های سنی و اوزان مختلف در مجموعه ورزشی مایک (Mike) ایروان شرکت کردند . 

 

 

وی ادامه داد: در این دور از رقابتها توانستم  در رده سنی بالای 35 سال به مدال طلا دست یابم و این رقابت ها جزو مسابقات با سابقه و مهم بین المللی در رشته کاراته شوتوکان جهانی WSKF به شمار می رود.

قهرمان شوتوکان کاراته جهان در انتقاد از مسئولین بیان داشت: زمانی که پيشكسوت ورزش بارها در بحث قهرماني و الگو سازي در استان پتانسيل ا ش را  دارد و ميتواند  براي جوانان اين استان تاثير گذار باشد  چرا مسئولين هيچ توجهي به اين مسائل ندارند؟ 

 

کاراته کا همدانی افزود: با توجه به اينكه اين امر شخصي نيست ويك حركت جمعي به حساب ميآیدو بحث تشويق براي جوانان استان است بنابراین دربخش قهرمان پروري و سلامت جامعه قرار می گیرد و قرار نيست كه ورزشکار از ارزشمندترين اوقات عمر و زندگیی اش بگذارد اما در نهایت مسئولین حمایت نکنند. 

 

انتهای پیام/ 

دیدگاه شما

آخرین اخبار