همراه اول
1. آبان 1396 - 12:29   |   کد مطلب: 32688
رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: هیات فوتبال همدان با روی کار آمدن عباس صوفی روند رو به رشدی در پیش گرفته و با توجه به ظرفیت بالای این مدیر توانمند، او را به عنوان عضو کمیته فنی و توسعه فدراسیون منصوب کردیم که اتفاقی بزرگ برای فوتبال همدان بود.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،عباس صوفی رئیس هیات فوتبال استان در ابتدا از توجه رئیس فدراسیون فوتبال به بحث زیر ساختها و حمایت از پروژه  ساخت ساختمان جدید  هیات فوتبال استان تشکر و قدر دانی نمود و افزود : هیات استان   بحث اردو های استعدادیابی و برگزاری تورنمنت های بین المللی و همکاری با فدراسیون فوتبال کشور را در راس امور خود قرار داده است .

صوفی خاطر نشان کرد : در بحث فوتسال و فوتبال ساحلی استان  کمک شهرداری زمین فوتبال ساحلی در همدان راه اندازی شده است  ، صوفی با بیان اینکه در  برگزاری مسابقات فوتبال در رده های سنی مختلف برنامه ریزی مناسب انجام شده است افزود فوتبال پایه در استان از اهمیت خاص و ویژه ای برخوردار است و هیات استان تمام تلاش خود را بکار برده است  که در رده های سنی پایه نیز لیگ های استانی برگزار گردد که  این امر نیز محقق شده است.

در خاتمه رئیس هیات فوتبال استان ابراز داشت  با حمایتهای  آقای مهندس تاج  و تلاش استان می توان شاهد پیشرفت فوتبال استان در سطح کشور در تمامی رده های سنی  باشیم.

 

دبیر هیات فوتبال استان ابراز داشت؛ مهندس تاج خدمات ارزنده ای به فوتبال کشور نموده اند و از مدیران شایسته و لایق فوتبال کشور می باشند.

بوجاریان افزود با حمایتهای آقای تاج و پیگیری و تلاش رئیس هیات فوتبال استان شاهد رشد و توسعه استان باشیم و با توجه به حضور مدیر لایق در راس فوتبال استان قطعا شاهد پیشرفت فوتبال در همدان خواهیم بود .

افشاری رئیس هیات فوتبال شهرستان رزن به عنوان نماینده روسای شهرستانها به بیان مشکلات موجود در شهرستانها پرداخت که مهمترین و کلی ترین مشکل بحث مالی در تمامی شهرستانها بود  و تجهیز نمودن شهرستان و کمک به باشگاههای فوتبال جهت پیشرفت فوتبال و پویاتر شدن لیگ های استان پرداخت .

 

عبدل دبیر کمیته فوتبال محلات از حضور بیش از 100 تیم در کلیه مسابقات فوتبال محلات و برگزاری بیش از 400 مساقبات در لیگ محلات سخن گفت و افزود که فوتبال در محلات باعٍث جلوگیری از بسیاری از مشکلات و خطرهای برای جوانان می باشد و همین محلات کمک رسان برای پیشرفت فوتبال استان می باشند .

 

مهدی تاج   با اشاره به توانمندی بالای فوتبال استان اظهار کرد:هیات فوتبال همدان تجربه میزبانی از اردوی تیم ملی نوجوانان را داشته و امکانات و زیرساخت‌های این استان در فوتبال ایده‌آل است.

وی با بیان اینکه اگر هیات استان درخواست بدهد مجدد از میزبانی همدان از اردوهای مختلف تیم‌های ملی استقبال می‌کنیم،

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: هیات فوتبال همدان با روی کار آمدن عباس صوفی روند رو به رشدی در پیش گرفته و با توجه به ظرفیت بالای این مدیر توانمند، او را به عنوان عضو کمیته فنی و توسعه فدراسیون منصوب کردیم که اتفاقی بزرگ برای فوتبال همدان بود.

وی در ادامه با بیان اینکه همدان صلاحیت تیمداری در لیگ برتر را دارد، تصریح کرد: بزرگ‌ترین اشتباه فوتبال همدان خرید امتیاز تیم پاس بود؛ اینجا یک تیم فعال را خریدند و حیف بود استانی که خود در فوتبال سازنده بود برود پایتخت و یک تیم فعال را بخرد.

تاج با بیان اینکه این انتقال آثار وضعی بدی روی فوتبال همدان گذاشت، خاطرنشان کرد: امروز و در چند سال قبل فوتبال همدان در لیگ‌های دسته اول و دوم کار کرده و اگر همین روند را ادامه دهد موفق خواهد بود و آینده‌ای درخشان پیش رو خواهد داشت.

وی گفت: کار خوب دیگری که فوتبال همدان به آن توجه دارد، اهمیت دادن به فوتبال محلات است. موضوعی که فدراسیون نگاه ویژه‌ای به آن دارد و همیشه به استان‌ها گفته‌ایم که به فوتبال خاکی توجه و مردم را درگیر فوتبال کنید.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه با اشاره به وضعیت فوتبال کشور گفت: در تاریخ روند فعلی فوتبال را در هیچ برهه‌ای شاهد نبوده‌ایم و فوتبال "پنج‌ستاره" توقعات همه را بالا برده است؛ در سال منتهی به جام جهانی چنین اوجی در تاریخ نداشته‌ایم و فوتبال پنج ستاره ما سابقه نداشته است.

وی گفت: هر پنج تیم ما در رده‌های سنی از قابلیت بالا برخوردارند و به جام جهانی رفته‌اند و باید به همین دلیل شرایط اقتصادی خوبی برای تیم‌ها فراهم کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال کشور افزود : زیر ساخت ها در سطح کشور یکسان نیست و باید بودجه کافی توسط دولت و مجلس مصوب شود و در اختیار هیات استانها قرار گیرد تا بتوانیم برای پیشرفت فوتبال گام موثر برداریم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار