همراه اول
28. مهر 1396 - 18:03   |   کد مطلب: 32667
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی همدان:
دیدگاه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی همدان به ورزش مثبت است
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: از رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان تا سایر مسئولان دانشگاه دیدگاه حمایتی و مثبتی نسبت به توسعه ورزش دارند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،دکتر سیما سادات لاری در مراسم تجلیل از مدال‌آوران و قهرمانان ورزشی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اهمیت موضوع تربیت‌بدنی اظهار کرد: در دعای کمیل حضرت علی (ع) در مضمون "قو علی خدمتک جوارحی"  اهمیت جسم سالم و قدرت بدنی را به ما متذکر می‌شود که نشان از اهمیت بالای داشتن تن سالم دارد.
وی افزود: برکسی پوشیده نیست که قدرت بدنی تنها با ورزش کردن به دست می‌آید اما ورزشکاران باید ابتدا هدف خود را الهی کنند چون هر موضوعی که نیت الهی به خود بگیرد ارزش والایی پیدا می‌کند.
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اهمیت اخلاق در ورزش گفت: از کسی که در ورزش افتخارآفرینی می‌کند همه ابتدا انتظار دارند که اخلاق مدار باشد از قدیم در فرهنگ ما نیز ورزشکاران را به اخلاق‌مداری، گذشت و فداکاری می‌شناخته‌اند.
لاری ادامه داد: همه باید بدانیم که باید از قدرت بدنی در راه خدمت به مردم استفاده کنیم.
وی بابیان اینکه تربیت‌بدنی یکی از شاخصه‌های مهم امور دانشجویی است، تأکید کرد: با مدیرت مهندس علی ثقفی کار ما در این زمینه بسیار سبک‌تر شده و ایشان باانگیزه و توانی که دارند در جهت افتخارآفرینی برای دانشگاه قدم برمی‌دارند.
معاون امور دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی همدان عنوان کرد: همچنین جا دارد از همکاران ایشان در تربیت‌بدنی که اکثراً رسمی نیز نیستند تشکر کنم و ما نمی‌توانیم ازنظر مالی آن‌طور که شایسته است زحمات این عزیزان را جبران که امیدوارم رئیس دانشگاه و معاون توسعه در این راه ما را یاری کنند تا بتوانیم این عزیزان را پشتیبانی کنیم تا دلسرد نشوند.
لاری با اشاره به تقارن هفته تربیت‌بدنی و هفته سلامت روان گفت: سلامت جسم و روان دو پیوند ناگسستنی از یکدیگر هستند که با حمایت‌های خانم دکتر پناهی در این چندساله اداره مشاوره روانی روند رو به رشدی داشته همچنین در این راه مسئولان دانشگاه هم پای‌کار بوده‌اند.
وی با اشاره به صحبت‌های مرضیه جزایری دانشجوی مدال‌آور دانشگاه علوم پزشکی همدان در این مراسم تصریح کرد: صحبت‌های ایشان را با مدیریت تربیت‌بدنی و سایر مسئولان بررسی می‌کنیم و از هر امری که باعث رشد ورزش دانشگاه شود کوتاهی نمی‌کنیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار