همراه اول
26. مهر 1396 - 7:34   |   کد مطلب: 32642
بعد از نتایج ضعیف در لیگ دسته2فوتبال ایران
شهرداری چی های همدانی نقره داغ شدند
شهرداری چی های همدانی نقره داغ شدند
بعد از سومین شکست این فصل تیم دسته دومی شهرداری همدان بر اساس تصمیم هیات مدیره کادرفنی و بازیکنان این تیم جریمه شدند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،بعد از برگزاری 7 هفته از رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های ایران تیم شهرداری همدان که سال گذشته نتایج خیره کننده در اولین فصل حضورش در لیگ 2 داشت لیگ امسال را با افت محسوس و نتایج مایوس کننده  آغاز کرده است.

شاگردان هادی گل محمدی طی 7 هفته تنها به یک پیروزی خانگی برابر تیم خوشه طلایی ساوه دست یافتند و 3 مساوی مقابل تیمهای شهرداری فومن، کیمیافرآیند تهران و شهرداری بم فقط 6 امتیاز کسب کردند.

این در حالی است که شهرداری چی ها طی این مدت با قبول شکست برابر نفت امیدیه و دو باخت خانگی تلخ و دور از انتظار مقابل پاس همدان و خیبرخرم آباد از تیم شهرداری که مدعی صعود بود فاصله گرفتند.

شامگاه سه شنبه بعد از سومین شکست شهرداری و درحالی که اشتباهات فردی در این مسابقه مشهود بود هیات مدیره سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری تشکیل جلسه داد و بعد از بررسی شرایط نتیجه گیری تصمیم به جریمه کردن اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم گرفتند.

بر این اساس به دلیل عدم کسب نتایج لازم و قبول سومین شکست طی 7 هفته اعضای کادرفنی 15 درصد و بازیکنان 10 درصد از کل مبالغ قرارداد جریمه شدند.

این در حالی است که  اعضای هیات مدیره ومدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان از سرپرست، سرمربی، کادرفنی وبازیکنان  تیم همچنان حمایت های لازم را خواهند داشت وفعلا تغییراتی در دستور کار نیست .

در این راستا فرشید گل محمدی سرپرست تیم شهرداری همدان اعلام کرد که تمرینات تیم طبق برنامه قبل فردا چهارشنبه از ساعت 15 در ورزشگاه مفتح زیر نظر کادرفنی با نظم بیشتر پیگیری می شود و تیم برای بازی هفته هشتم مقابل گیتی پسند اصفهان خود را آماده می کند.

گفتی است در جدول ردبندی گروه سوم لیگ دسته دوم فوتبال ایران تیم شهرداری همدان تا پایان هفته هفتم در بین 11 تیم با کسب 6 امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفته است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار