همراه اول
20. مهر 1396 - 22:03   |   کد مطلب: 32604
قهرمانی همدان در مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان استان قهرمانی همدان در مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان استان
رئیس هیئت کشتی استان همدان گفت: تیم شهرستان همدان قهرمان مسابقات کشتی فرنگی انتخابی استان شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،علی رحیمی فر با بیان این که مسابقات کشتی فرنگی انتخابی بزرگسالان استان همدان از صبح پنجشنبه در سالن فردوسی همدان برگزار شد اظهار داشت : تیم شهرستان همدان با 80 امتیاز به قهرمانی این مسابقات دست یافت.
وی افزود: دو تیم نهاوند و تویسرکان نیز به ترتیب با 78 و 79 امتیاز در جایگاه دوم و سوم ایستادند و اسدآباد، کبودرآهنگ و بهار نیز در جایگاه چهارم تا ششم قرار گرفتند
رحیمی فر  با اشاره به این که 41 کشتی گیر از استان همدان در این مسابقات حضور داشتند گفت: یونس علی آبادی، مهران محسنی، حسین علی بیگی، حسین صاحبی، مجید ایمانی، علی خزائی، حمید شکوهی، وحید محمدی نصرت، مسلم گیوی و سروش رنجبر در 10 وزن این مسابقات به مقام قهرمانی دست یافتند.
وی عنوان کرد: مسابقات کشتی آزاد انتخابی بزرگسالان استان همدان، یادواره سردار شهید حاج حسین همدانی صبح و بعد از ظهر روز جمعه در سالن فردوسی همدان برگزار می شود.
رحیمی فر خاطر نشان کرد: قهرمان این مسابقات جهت حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی برگزیده می شوند.
وی با بیان این که هیئت کشتی استان همدان در شش ماهه اول سال 96 مسابقات انتخابی را در همه رده های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و پیشکسوتان برگزار کرده است تصریح کرد: مسابقات کشتی انتخابی بزرگسالان نیز عصر جمعه با معرفی نفرات برتر کشتی آزاد به پایان می رسد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار