همراه اول
18. مهر 1396 - 12:48   |   کد مطلب: 32585
همدان قهرمان رقابت های جوانان دختر کشور شد
تیم منتخب بانوان همدان عنوان قهرمانی رقابت های جودو جوانان کشور را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،شانزدهمین دوره رقابت های جوانان دختر کشور روز گذشته به میزبانی سالن شهید افراسیابی برگزار شد و در پایان تیم همدان با 4 مدال طلا و 1 نقره و 2 برنز بر سکوی اول ایستاد. لرستان با 2 طلا و 1 نقره و 3 برنز دوم شد و تیم چهار محال بختیاری نیز با ا مدال طلا و 2 برنز به عنوان سومین دست پیدا کرد.

در این رقابت ها که شامگاه دوشنبه به میزبانی تهران پایان یافت، در وزن منفی 44 کیلوگرم رقیه خدابنده لو مدال برنز را کسب کرد، در وزن منفی 48 کیلوگرم سما کرمعلی مدال طلا به دست آورد، در وزن منفی 52 کیلوگرم شیوا جهانگیری به نشان طلا دست یافت و در وزن منفی 57 کیلوگرم زهرا خرمی به مدال نقره رسید.
همچنین در وزن منفی 63 کیلوگرم مائده وفایی و در وزن منفی 70 کیلوگرم مریم بربط مدال طلا کسب کردند، در وزن منفی 78 کیلوگرم سمیرا صفری و در وزن به اضافه 78 کیلوگرم مریم یوسفی نشان برنز را به ارمغان آوردند.
در این دوره از رقابت ها مریم بربط به عنوان فنی ترین ورزشکار و کبری کرمی مربی تیم همدان به عنوان مربی قهرمان پرور شناخته شدند.
لازم به ذکر است در بخش نوجوانان و در منهای 48 کیلوگرم آرمینا بازافکن به نشان طلا و دروزن منفی 70 کیلوگرم توسط زهرا خانیان به نشان برنز دست یافت.

دیدگاه شما

آخرین اخبار