همراه اول
28. مرداد 1396 - 10:35   |   کد مطلب: 32198
بی‌بصیرت‌ها در جامعه ارزش‌ها را زیر سوال می‌برند/ امروز عده‌ای پایشان به سمت بیگانه سُر خورده است
معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه بی بصیرت ها در جامعه ارزش ها را زیر سوال می برند، گفت: مگر ادعا نکرده اند که سایه جنگ را از سر کشور برداشته اند بیایند مرزها را نگهدارند، چرا ارزش کار مدافعان حرم را زیر سوال می برند مگر آنها چه می کنند؟

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،به نقل از  خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ سیدرضا موسوی در یادواره شهدای غواص با تشریح چگونگی وقوع عملیات کربلای چهار اظهار داشت: این عملیات جلوگاه رشادت‌ها و ایستادگی دلاورمردانی است که مظلوم واقع شده‌اند.

وی با بیان اینکه این عملیات در دی ماه سال 65 با حضور نمایندگانی از 13 لشکر شروع شد، افزود: این عملیات با وجود تمام سختی‌ها و پیچیدگی‌ها، یک عملیات پیروزمندانه و با اقتدار بود.

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد: امروز بسیاری از افرادی که ادعایشان می‌شود و خود را دارای بصیرت و در جایگاه بالا می بینند، نتوانستند به ندای رهبرشان لبیک گویند و با بصیرت پشت سر ولایت حرکت کنند در صورتی که رزمندگان ما به هوای نفس خود پشت پا زدند و لبیک گویان به ندای رهبر در مسیری حرکت کردند که می دانستند برگشتی در آن نیست.

وی به رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان گردان جعفر طیار در عملیات کربلای چهار اشاره و بیان کرد: نام 72 تن غواص شهید از گردان جعفر طیار بدون هیچ گونه شمارشی در لیست قرار گرفت و آنها بدون ذره ای ترس، تردید و ابهامی مشتاقانه وارد عملیاتی شدند که می دانستند برگشتی ندارد و آن را مدیریت کردند.

موسوی ضمن پسندیده دانستن برگزاری یادواره شهدا بر هدفمند بودن آن تاکید و با مخاطب قرار دادن بانوان بسیجی حاضر در مراسم عنوان کرد: اگر امروز در محفل شهدا جمع شده اید باید حضورتان هدفمند باشد و با شهدا عهد و پیمان بسته و تصمیم جدی بگیرید به عنوان کسانی که قرار است نقش مادران را در نسل آینده نظام جمهوری اسلامی ایفا کنید افرادی چون شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم به جامعه تحویل دهید و بر عهد و پیمان خود ثابت قدم باشید.

* امروز در جامعه عده‌ای بلندگوی دشمن و بیگانگان شده‌اند

وی اضافه کرد: اگر مادر یک جامعه سالم باشد و تصمیم بگیرد که جامعه خود را بسازد آن جامعه به درستی ساخته خواهد شد چراکه کسانی که به عرش می رسند در دامن مادر پاکدامن پرورش یافته اند.

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تاکید بر ضرورت پاسداشت خون شهدا در جامعه با بیان اینکه عده ای در جامعه جنگ ایران و عراق را ساده می پندارند، تصریح کرد: امروز در جامعه عده ای غش کرده اند و پایشان به سمت بیگانه سُر خورده و بلندگوی دشمن و بیگانگان شده و در مورد جنگ ایران و عراق به راحتی صحبت می کنند در صورتی که این جنگ یک جنگ ساده نبود و جنگ جهانی بر ما تحمیل شد که 58 کشور دنیا با تمام تجهیزات، مهمات و امکانات در یک طرف و کشور ما بدون هیچ گونه تجهیزات و امکاناتی در طرف دیگر قرار گرفت.

وی ادامه داد: شهدای دفاع مقدس با زیبایی، شجاعت، جسارت و بصیرتی که خداوند به آنها عطا کرده بود با گفتن«اطیعوا الله و اطیعوا الرسول» در جبهه های نبرد جان فشانی وایثارگری کردند.

موسوی گفت: متاسفانه در جامعه شاهد این هستیم که عده ای پایشان به سمت و سویی رفته که می‌خواهند ارزش کار رزمندگان را خراب و در مورد کار آنها اظهار نظر کنند همان طور که آدم بی سوادی به نام سروش خود را پروفسور نامید ودر مورد واقعه کربلا اینچنین اظهار نظر کرد که «آن واقعه یک اتفاق خانوادگی بود» تا ارزش ها را زیرپا بگذارد.

وی با بیان اینکه در جامعه عده ای طرز فکر رزمندگان را مورد حمله قرار داده و وصیت نامه آنها را نشانه گرفته اند، افزود: کار به جایی رسیده که یک فوتبالیست سرشناس که با خونی که از جامعه مکیده و میلیاردر شده ارزش ها را زیر سوال می برد؛ اینها به کدام سمت و سو می روند؟!

* سند ننگین 2030 به دنبال جایگزینی فرهنگ غرب به‌جای فرهنگ اسلامی است

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) همدان در واکنش به گرفتن عکس سلفی نمایندگان مجلس با موگرینی آن را ذلت بار دانست و ادامه داد: بسیار عجیب است که نمایندگان مجلس برای سلفی گرفتن با خانمی که هزینه فنا شدن اسلام را پرداخت و از داعش، آمریکا، اسرائیل و انگلیس حمایت می کند غش می کنند.

وی با بیان اینکه مسئولین کشور سند ننگین 2030 را امضاء می کنند تا مبتذل‌ترین کارها در مهد کودک‌ها آموزش داده شود، گفت: درس فداکاری و ایثارگری شهید «فهمیده» را از کتب درسی حذف و موارد مبتذل همچون «لک لک ها فرزند نمی آورند» را جایگزین آن می کنند تا ارزش ها را بی ارزش و فرهنگ غرب را جایگزین فرهنگ اسلامی کنند.

موسوی اضافه کرد : آقایان سند امضاء می کنند که بحث پولشویی و اقتصادی است درصورتی که در پای آن سند لیست شده که «حاج قاسم سلیمانی» و امثال «حاج قاسم»ها و شهید «همدانی»ها را دست بسته تحویل آنها دهند؛ بگویند به چه سمتی حرکت و غش کرده اند؟!

وی با بیان اینکه بی بصیرت ها در جامعه ارزش ها را زیر سوال می برند، گفت: مگر ادعا نکرده اند که سایه جنگ را از سر کشور برداشته اند حال بیایند مرزها را نگهدارند، چرا ارزش کار مدافعان حرم را زیر سوال می برند مگر آنها چه می کنند؟

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) همدان ابراز داشت: این بی بصیرت‌ها نمی دانند که اگر شهدای مدافع حرم را از سوریه بیرون بکشیم خاکریزها در شهر ما خواهد بود و اولین کسانی که مورد تعرض قرار خواهند گرفت همان کسانی هستند که رفتند و سند امضاء کردند.

* بی بصیرت‌ها به مجموعه بسیج و سپاه و نقطه قرمز نظام حمله ور می شوند

وی تصریح کرد: بی بصیرت‌ها به مجموعه بسیج و سپاه و جاهایی که نقطه قرمز نظام است حمله ور می شوند، اگر برایشان دردسرساز است چگونه است که از همین سپاه و بسیج می آیند و برایشان کار اقتصادی انجام می دهند و پروژه ها را تکمیل می کنند؟!

موسوی با بیان اینکه عده ای در جامعه سپاه و بسیج را خائن و جنگ طلب می دانند، اظهار کرد: وقتی سپاه با عزت و اقتدار به مقر داعش حمله می کند ادعا می کنند که موشک ها را ما ساختیم و هزینه آن را پرداخت کردیم در صورتی که هنوز نه تنها بابت فعالیت های اقتصادی به مجموعه های ارزشی بدهکار هستند، بابت خون شهدا خیلی بیش از این‌ها بدهکار هستند.

وی با تاکید بر ضرورت پاسداشت ارزش ها عنوان کرد: وظیفه ما در شرایطی که دشمنان در تلاش برای به سقوط کشیدن اسلام و نظام هستند پاسداری از ارزش‌ها و حرکت در مسیر شهدا و خط ولایت است.

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید «محسن حججی» تصریح کرد: اگر امروز دشمنان این شهید بزرگوار را به این وضع به شهادت می رسانند ترسی از «محسن حججی» ندارند، ترس آنها از امام حسین(ع) شهید «حججی» است.

وی با بیان اینکه برخی مسئولین ارتباط گرفتن با اوباما و دشمنان اسلام را موجب افتخار می دانند، یادآور شد: اینکه در فلان هتل با فلان شخص قدم بر می دارند افتخار می کنند در صورتی که افتخار به رزمندگانی است که با صلابت و با اقتدار در مقابل دشمنان ایستادند و جان خود را فدای اسلام، نظام و انقلاب کردند.

موسوی با بیان اینکه دشمنان اسلام به واسطه خون شهدا که حافظ و پشتیبان ولایت است به اهدافشان نرسیده اند، خاطرنشان کرد : آنها هنوز درد سیلی که رزمندگان ما به آنها زدند را حس می کنند و دهانشان پر از خون همان سیلی است بنابراین دشمنی های آنان تمام شدنی نیست و ما باید حواس خود را جمع و در مسیر ولایت حرکت کنیم تا روز به روز شاهد شکست دشمنان باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار