همراه اول
29. خرداد 1396 - 10:56   |   کد مطلب: 31651
حضور یکپارچه ورزشکاران در روز قدس برگ زرین دیگری را رقم خواهد زد
رئیس سازمان بسیج ورزشکاران همدان با اشاره به حضور فعال جامعه ورزشی در روز قدس گفت: حضور ورزشکاران در این روز بزرگ هم مانند میادین ورزشی است که برای هر ورزشکاری افتخار آفرین است .

 

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،رئیس بسیج ورزشکاران همدان گفت: امسال هم همانند سالهای گذشته همگام با دیگر اقشار جامعه در راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس در همه نقاط استان شرکت می نماییم .

 

وی ادامه داد: روز جمعه مورخ 1396/04/02  سازمان بسیج ورزشکاران همدان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و تمامی هیئت های ورزشی استان با حضوری گسترده در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت خواهد کرد.

 

مهدی بابایی بیان داشت : این مراسم در همدان از مقابل ورزشگاه شهدای قدس شروع شده‌ و به جمعیت حاضر در مراسم ملحق میشوند,
ورزشکاران دیگر شهرستان ها نیز در مسیرهای تعیین شده حضور خواهند یافت.
مانند هر سال تعدادی از ورزشکاران از هیئت های مختلف ورزشی و همچنین بسیجیان ورزشکار به صورت نمادین و متحدالشکل, با لباس های مخصوص رشته های ورزشی خود درون صفوف راهپیمایی سازماندهی می شوند .

 

مسئول بسیج ورزشکاران استان خاطر نشان کرد: حضور یکپارچه مردم در این روز بزرگ برگ زرین دیگری را در کارنامه ملت رقم خواهد زد .

 

وی با اشاره  به حلمه موشکی سپاه به تروریست ها در سوریه گفت: فرزندان غیور ملت ایران بار دیگر نشان دادند که جواب هیچ حمله تروریستی و اقدامات ددمنشانه را بی پاسخ نخواهند گذاشت و در صورت وقوع هر حادثه ای, پاسخی قاطع و جبران ناپذیر بر دشمن خواهد داد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار