همراه اول
16. خرداد 1396 - 8:37   |   کد مطلب: 31507
پس از برتری ایران برابر لهستان در لیگ جهانی مطرح شد؛
تمجید سرمربی تیم ملی والیبال لهستان از والیبالیست ایرانی
تمجید سرمربی تیم ملی والیبال لهستان از والیبالیست ایرانی
پیروزی مقتدرانه تیم ملی والیبال ایران مقابل لهستان، تمجید سرمربی تیم شکست خورده از فرهاد سال افزون والیبالیست کرمانشاهی را در پی داشت.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،به نقل از مرصاد اسپورت، تیم ملی والیبال ایران در حالی شب گذشته (14 خرداد) موفق شد با حساب سه بر یک از سد لهستان یکی از قدرتمندترین تیم های لیگ جهانی بگذرد که سال افزون بازیکن کرمانشاهی خود را در ترکیب اصلی داشت.

به دنبال بیماری سعید معروف، کاپیتان و پاسور اول تیم ملی، کولاکوویچ سرمربی تیم ملی ایران فرهاد سال افزون بازیکن کرمانشاهی را در ترکیب ثابت تیم ملی قرار داد.

بازی درخشان سال افزون، پاس های دقیق و بازی گردانی عالی وی موجب شد تا توپ ها در خط حمله به خوبی در اختیار آبشار زنان ایران قرار گیرد و آن ها نیز با استفاده از موقعیت عالی که سال افزون برایشان فراهم کرده بود امتیازات لازم را یکی پس از دیگری برای ایران کسب کنند.

تیم ایران که در دو مسابقه اول خود مقابل تیم های ایتالیا و برزیل به ترتیب با نتایج "3 بر صفر" و "3 بر یک" شکست خورده بود این بار تقریبا با تیم دوم و جوان شده خود به مصاف لهستانی رفت که مقابل هر دو تیم یاد شده صاحب پیروزی شده بود.

پیروزی ایران مقابل لهستان که کمتر کارشناسی می توانست با توجه به نتایج دو بازی قبلی این تیم ها آن را پیش بینی کند جایی برای اعتراف سرمربی لهستان مبنی بر اینکه ایران از آن ها برتر بوده باقی نگذاشت.

دی جیورجی در نشست خبری پس از مسابقه و در پاسخ به این پرسش که چطور شد لهستان دو تیم برزیل و ایتالیا را برد، اما به ایرانی که بدون معروف بازی کرد، باخت؟ گفت: بله معروف نبود، اما پاسور دوم ایران (فرهاد سال افزون) بسیارخوب بود و کلا تیم جدید ایران بسیار عالی بود. به نظر من نام و نشان بازیکنان مهم نیست. مهم این است که چطور در زمین بازی کنید.

تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم مسابقات طی روزهای 19، 20 و 21 خرداد در تهران به ترتیب با تیم های بلژیک، صربستان و آرژانتین مسابقه خواهد داد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار