همراه اول
1. خرداد 1396 - 13:47   |   کد مطلب: 31372
رئیس کمیسیون فرهنگي اجتماعی شوراي اسلامي شهر همدان خبر داد:
فرهنگسراي حکمت تا پایان ماه مبارک رمضان به بهره برداری می رسد
رئیس کمیسیون فرهنگي اجتماعی شوراي اسلامي شهر همدان از پيشرفت بیش از 95 درصدي پروژه فرهنگسراي كوي محمديه (حکمت)خبر داد و گفت: فرهنگسراي حکمت تا پایان ماه مبارک رمضان امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،رضا غلامي خجسته در بازديد از پروژه فرهنگسراي كوي محمديه اظهار كرد : در راستاي پيروي از تاكيدات مقام معظم رهبري يكي از مهمترين برنامه ها و اولويت هاي ما در سال جاري توسعه برنامه هاي فرهنگي و استفاده از ظرفيت هاي موجود در اين بخش است.

خجسته ضمن تشکر از همکاری و حمایت اعضای کمیسیون فرهنگي اجتماعی شورا و نیز همت مجموعه شهرداری برای احداث فرهنگسرای حکمت اضافه كرد : زمين این  فرهنگسرا  با همت و تلاش ناصر فتحي شورايار محله محمديه به نمايندگي از اهالي محله اهدا شد كه متراژ آن 203 مترمربع در جوار مسجد واقع شده است.

وي شروع عمليات اجراي فرهنگسراي كوي محمديه را خرداد ماه سال 92 اعلام كرد و افزود : براي اين پروژه 10 ميليارد و 460 ميليون ريال بودجه اختصاص يافت.

وي با اشاره به پيشرفت 95 درصدي فرهنگسراي محمديه يادآور شد : اين فرهنگسرا عید سعید فطر امسال به بهره برداري برسد.

خجسته با شاره به اینکه فرهنگسرای کوی محمدیه در چهار طبقه ساخته می شود، اظهار کرد: طبقه همکف این فرهنگسرا برای فروش محصولات فرهنگی و پارکینگ، طبقه اول برای خانه عالم، طبقه دوم کتابخانه و طبقه سوم جهت برنامه های فرهنگی و واحد اشتغال و اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: بعد از افتتاحیه، فرهنگسرای کوی محمدیه با مدیریت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان جهت استفاده مردم ولایتمدار این منطقه زیر نظر هیئت امنای مسجد کوی محمدیه فعالیت خواهند کرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار