همراه اول
1. خرداد 1396 - 12:27   |   کد مطلب: 31370
معاونت توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان همدان خبر داد
برگزاری مسابقات دارت و طناب کشی کارکنان دولت به مناسبت آزادسازی خرمشهر
برگزاری مسابقات دارت و طناب کشی کارکنان دولت به مناسبت آزادسازی خرمشهر
معاونت توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان همدان از برگزاری مسابقات دارت و طناب کشی کارکنان دولت به مناسبت آزادسازی خرمشهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،نشست هماهنگی برگزاری مسابقات ورزش کارکنان دولت به مناسبت آزادسازی خرمشهر با حضور مدیران تربیت بدنی دستگاههای اجرایی در دفتر معاونت توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.
معاونت توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان همدان در این نشت با اشاره به اهميت ورزش، سرزندگی و نشاط در ادارات و سازمانها اظهار کرد: بر اساس تحقيقات انجام گرفته کارمنداني که حداقل يک ساعت در روز به ورزش مي پردازند از بازده کاري بسيار بالاتري برخوردارند.همچنین کارمندان ورزشکار با روحيه بهتر و بالاتري در محل کار خود حاضر مي شوند و به تبع آن با توجه به ضرورت تکريم ارباب رجوع که از ضروریات یک کارمند در نظام اداری جمهوری اسلامی است، با متانت و برخورد مناسب تری به استقبال ارباب رجوع خود مي روند.
وی استفاده رایگان از اماکن ورزشی از ساعت 6-8 صبح را از مهمترین دستاوردهای ورزش استان دانست و افزود: این طرح از سال 94 با پیشنهاد مسئولان ورزش و جوانان و اعضای هیات همگانی استان اجرایی شد و امروز این طرح در کشور به خوبی اجرا می شود.
وی برگزاری این نشست را در راستای پیگیری مصوبات شورای ورزش همگانی استان دانست و افزود: به منظور نظارت و تعیین سیاستهای کلی ورزش همگانی و با عنایت به سند راهبردی طرح جامع ورزش کشور و اساسنامه شورای عالی ورزش همگانی کشور ، شورای استان و با عضویت نهادها و ارگانها و دستگاههای مرتبط در همه استانها به ریاست استاندار محترم تشکیل گردیده و در خصوص برنامه ریزی و سیاستگزاری کلان توسعه و تعمیم ورزش همگانی در بین اقشار مختلف جامعه با مشارکت همه دستگاههای مرتبط اقدام شده است که یکی از این مصوبات توجه به ورزش کارکنان می باشد.
علی ضمیری کامل افزود: به مناسبت آزاد سازی خرمشهر مسابقات دارت آقایان و بانوان و طناب کشی آقایان پیش بینی شده است که در روزهای چهارشنبه و چنج شنبه این هفته با حضور کارکنان دستگاههای اجرایی برگزار می شود.
وی افزود: مسابقات ورزشی کارکنان تنها به آزادسازی خرمشهر محدود نخهواهد شد و در طول سال مسابقات پینگ پنگ، والیبال و فوتسال کارمندان را نیز برگزار می کنیم.
معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به مشارکت 23 درصدی مردم استان همدان در ورزش های همگانی گفت: این میزان از مشارکت در سطح کشور 21.7 درصد است که همدان از استان های برتر کشور در این زمینه است.
وی اظهار کرد: این میزان مشارکت طبق سند 1404 باید از 23 درصد به 50 درصد و از عدد 450 هزار نفر به 900 هزار نفر برسد که این امر مستلزم استفاده از تمامی ظرفیت های ورزش استان است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار