همراه اول
27. ارديبهشت 1396 - 8:55   |   کد مطلب: 31321
پرچمدار کاروان ایران به بازی‌های پارالمپیک 2016 ریو؛
طرح ها و برنامه های اصولگرایان کارشناسی شده و به واقعیت نزدیک تر است
طرح ها و برنامه های اصولگرایان کارشناسی شده و به واقعیت نزدیک تر است
فکر می کنم نظرات و طرح هایی که اصولگرایان دارند، کارشناسی شده تر وبه واقعیت نزدیکتر باشد برنامه هایی که این طیف برای مبارزه با فساد دارند، قابل توجه بیشتر مردم واقع شده است و از طرف دیگر فکر می کنم اعتماد مجدد مردم به آنچه که تاکنون نظاره گر بوده اند، سخت باشد

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،عشرت کردستانی،  پرچمدار کاروان اعزامی ایران به بازی‌های پارالمپیک 2016 ریو، درگفتگو با آرمان کرمان پیرامون عملکرد دولت یازدهم درحوزه ورزش گفت: برنامه  قابل توجهی دنبال نشده است؛ فکر می کنم اگر درحوزه ورزش کشورمان برنامه ریزی اصولی وجود داشته باشد، نتیجه بهتری حاصل می شود اما متأسفانه ورزش کشورمان در این چهار سال همچنان در رکود مانده زمان را از دست داده و در این زمینه عقب افتادیم.
عضو تیم ملی والیبال نشسته بانوان بیان کرد: ورزش، حرفه ایست که در آن جنگ بر سر لحظه هاست و ورزشکار سر لحظه ها و ثانیه ها می جنگد؛ ورزش در دولت یازدهم جزو اولویت ها و در رأس برنامه ریزی ها نبود و با همان روال قبلی همیشگی ادامه داد.
 
کردستانی ابراز کرد: با این برنامه ریزی نمی توانیم ورزشمان را ارتقا بدهیم؛ دیدیم که در پارالمپیک و المپیک آن چه که انتظار می رفت ، به دست نیامد و این نشان می دهد برنامه ریزی ها، به ویژه در ورزش بانوان، مفید و مناسب نبوده است.
 
وی افزود: شاید در آینده بتوانیم خلائی که در ورزش وجود دارد، جبران کنیم؛ با توجه به مشکلاتی که جامعه دارد،  فکر می کنم ورزش در اولویت نبود چون اگر در حوزه ورزش که یک حوزه پیشگیرانه است، کار شود، بسیاری از آسیب ها و مفاسد اجتماعی کمتر شود.
 
این بانوی ورزشکار تاکید کرد: به ورزش آنطور که شایسته است و درقالب همگانی پرداخته نشد و تنها در یک بعد مدنظر بود که آن هم بحث قهرمانی هاست اما آن هم به طور کامل و رضایت بخش نبود.
عضو تیم ملی والیبال نشسته بانوان با بیان اینکه توقعات ورزشی براورده نشده اند، اذعان داشت: من در استان کرمان دبیرهستم و توانستیم خوب کار کنیم و در بین ورزشکاران و در زمینه مدال آوری، رشد چند درصدی داشتیم اما جایگاه و شایستگی ورزش و ورزشکاران بسیار بیشتر از این است و در ورزش حرفه ای، نیاز به توجه و اهمیت بیشتری دارد.
 
پرچمدار کاروان اعزامی ایران به بازی‌های پارالمپیک 2016 ریو در پاسخ به این سوال که فکر می کنید چقدر وعده های انتخاباتی نامزدها محقق شدنی است و کدامیک طرح های مفیدتری برای جامعه دارند، تصریح کرد: فکر می کنم نظرات و طرح هایی که اصولگرایان دارند، کارشناسی شده تر وبه واقعیت نزدیکتر باشد.
 
وی افزود: برنامه هایی که این طیف برای مبارزه با فساد دارند، قابل توجه بیشتر مردم واقع شده است و از طرف دیگر فکر می کنم اعتماد مجدد مردم به آنچه که تاکنون نظاره گر بوده اند، سخت باشد؛ هر کس به عنوان منتخب مردم معرفی می شود باید دغدغه مردم را داشته باشد، مشکلات جامعه را رفع کند و بتواند برای آن برنامه داشته باشد.
 
کردستانی تاکید کرد: برنامه های اصولگرایان برای مبارزه با فساد در بین تمام مردم قابل توجه بوده است؛ کشور ما کشوریست که مردم تحمل زیادی در مسیر سختی ها دارند اما تحمل ندارند که شاهد به نابودی کشیده شدن سرمایه ها و عزت کشورشان باشند لذا فکر می کنم برنامه ها و ویژگی های این طیف در این زمینه قوی تر عمل می کند.
 
عضو تیم ملی والیبال نشسته بانوان در خصوص تاثیر و اهمیت حضور مردم در انتخابات عنوان کرد: ملت ایران همیشه در صحنه بودند؛ مردم ما با بصیرت و بینش سیاسی، فهم  و آگاهی که دارند، همیشه حضور خود  در صحنه را نشان دادند؛ نکته مهم این است که تک تک مردم پای صندوق های رأی حاضر شوند.
 
وی اظهار داشت: ما درمقابل رأی خود تکلیف داریم و رأی ما پاسداری از خون شهیدانی است که جان و مال خود را برای پاسداری از کشور و میهن ما گذاشتند؛ نباید انتخاب ما به گونه ای باشد که کشور را به سمتی که دشمنان میل دارند، ببرد لذا ضروری است وظیفه مدارانه، تحقیق کنیم و بر اساس حق رأی دهیم.
 
پرچمدار کاروان اعزامی ایران به بازی‌های پارالمپیک 2016 ریو خاطرنشان کرد: هیچ بی توجهی و غفلتی بخشیدنی نیست؛ امیدوارم هر کدام از ما بتوانیم به وظیفه خود عمل کرده و نتیجه را به خدا بسپاریم، همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند ما مأمور به انجام وظیفه ایم نه حصول نتیجه.
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار