همراه اول
20. ارديبهشت 1396 - 12:29   |   کد مطلب: 31239
ترویج ورزش از دانشگاه به کالبد شهر / فاز دوم بوستان ارم فضای مناسب پارک تریال / ویترین مدال آوران دوچرخه سواری همدان
علی ثقفی رئیس هیات دوچرخه سواری استان همدان در نشستی با اصحاب رسانه در خصوص عملکرد این هیات و ارائه گزارش فعالیت های آن پرداخت .

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،در نشست خبری هیات دوچرخه سواری استان همدان با اصحاب رسانه علی ثقفی رئیس این هیات ورزشی و پویا میهمی مسئول کمیته کوهستان به ارائه فعالیت های رکابزنان همدانی پرداختند.

 

وی با اشاره به فعالیت ها و راهنمایی های شهید شمسی پور در این هیات موفقیت های این رشته ورزشی را مرهون این شهید ورزش مدار دانست و افزود: در اصل هر موفقیتی در این هیات حاصل شود نتیجه تلاش های این شهید بزرگوار است .

 

ثقفی ادامه داد: زمانی که هیات دوچرخه به بنده سپرده شد در رده بزرگسالان وضعیت مطلوبی نداشتیم و بنابراین پایه و اساس را بر پرورش استعدادهای جدید گذاشتیم و در این راستا سرمایه گذاری کردیم .

 

وی احداث مدرسه دوچرخه سواری را در جهت جذب استعدادهای جوانتر نیز احداث کردیم که خوشبختانه توانستیم افرادی پرورش دهیم که حرفی برای گفتن در کشور دارند و مقام های مختلفی را کسب کردند .

 

رئیس هیات دوچرخه سواری همدان با اشاره به رکابزنانی چون حمید رضا کرمی، سینا کریمیان بیان داشت : این دوچرخه سواران در کشور جایگاه خود را دارند و قطعا در سال های آینده حرفی برای جامعه دوچرخه سواری دارند .

 

وی برگزاری 5 همایش با شرکت 460دوچرخه سوار را از فعالیت های این هیات دانست و گفت: همایش های مختلف درون شهری و برون شهری و همایش روز بدون خودرو در سطح استان برگزار شده است .

 

نبود باشگاه دوچرخه سوار ی یکی از معضلات بزرگ رکابزنان همدانی

 

این فعال ورزشی نداشتن باشگاه دوچرخه سواری را یکی از شکاف های بزرگ در این رشته ورزشی دانست و افزود: اسپانسر ورزش حرفه ای تا به حال نداشته ایم و سعی کرده ایم هر سال در لیگ نه به امید کسب مقام بلکه برای آشنایی بیشتر دوچرخه سواران حضور داشته باشیم . 

 

وی دعوت از مربی تیم ملی دوچرخه سواری (پریموث) را افتخار بزرگی برای استان دانست و گفت : حضور وی در بین دوچرخه سواران شوق و انگیزه آنان را چندین برابر کرد و حس خوشایندی داشتند .

 

ثقفی تصریح کرد: دوره های مختلف مربی گری  دیگر برنامه های این هیات است که در صدد هستیم میزبان کل کشور برای مربی گری درجه یک باشیم .

 

ویترین مدال آوران دوچرخه سواران همدانی

 

رئیس هیات دوچرخه سواری کسب مدال های مختلف دوچرخه سواران که سه مدال طلا و دو مدال نقره و 6 مدال برنز در رشته دانهیل و استقامت بود را جزو ویترین مدال آوران این هیات دانست .

 

 

وی یکی دیگر از برنامه های این هیات را سه شنبه های بدون خودرو که با همکاری هیات همگانی و در جهت ترویج ورزش همگانی و افزایش تحرک بدنی برگزار می شود .

 

کم توجهی مسئولان به احداث پارک تریال و بی ام ایکس در همدان

 

علی ثقفی فاز دو بوستان ارم را بریا مسابقات تریال مناسب دانست و گفت: متاسفانه با پیشنهادی که به دستگاه های مربوطه داده شده که از این قسمت با وجود سنگ ها و فراز و نشیب هایی که وجود دارد می توان برای تریال استفاده کرد اما پیگیری صورت نگرفت و اکنون محل جمع آوری زباله شده است .

 

 

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار