همراه اول
31. فروردين 1396 - 10:28   |   کد مطلب: 30983
سوارکاران مکتب همدان در مسابقات پرش با اسب جام کرامت قم
با شروع اردیبهشت ماه دل انگیز و در اولین روز از این ماه، سوارکاران رشته پرش با اسب مکتب سوارکاری همدان در باشگاه سوارکاری ماهان شهر قم و مسابقات پرش با اسب «جام کرامت» از سری مسابقات کشوری و تقدیم فدراسیون سوارکاری حضور خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،زنگ مسابقات پرش با اسب آغاز فصل فدراسیون سوارکاری صبح روز جمعه اول اردیبهشت ماه سال جاری با رقابت سوارکاران از استانهای همدان، تهران، البرز، اصفهان، یزد، قزوین ومیزبانی قم به صدا درخواهد آمد و 7 سوارکار مکتب همدان با 10 راس از اسبهای ورزشی در گروههای سنی و رده های اعلام شده از سوی کمیته فنی پرش فدراسیون سوارکاری با سایر رقبا به میدان خواهند رفت.

 

در رده نونهالان فرزاد سهیل قاسمی با اسبهای متیو و شازده به مربیگری ابوالفضل افتخاری از مجموعه سوارکاری و پرورش اسب اکباتان در مسابقه این گروه سنی حضور خواهد داشت.

 

در رده نوجوانان کیانا احمدی هم با دو اسب فیونر و فابيوس به مربیگری قاسم قاسمی از باشگاه سوارکاری اویسینا (ابن سینا) ثبت نام کرده.

 

در رده مالکین مهدی حمزه ای با اسب بن پا به میدان می گذارد.

سوارکاران هیئت سوارکاری استان همدان در گروه سنی بزرگسالان و در رده   C1 که موانع با ارتفاع 125 سانتیمتر در نظر گرفته شده، مهرداد سهیل قاسمی با اسب تکش ، علیرضا علیزاده با اسب فورمیلیون و رضا شکری با اسب اندی از باشگاه سوارکاری اویسینا (ابن سینا) در این رده ثبت نام کرده اند.

اما همه نگاهها در این روز به رده B بزرگسالان و مسابقات با ارتفاع 140 سانتیمتر خواهد بود. مسابقاتی که در آن علیرضا بختیاری سوارکار نام آشنای مکتب سوارکاری همدان، پس از سه سال در مسابقات داخلی کشور شرکت خواهد کرد و با اسب زاوال VDL از باشگاه سوارکاری اویسینا (ابن سینا) در مسابقات ثبت نام کرده است.

 

هر چند حضور سوارکاران مکتب همدان در مسابقات پرش با اسب جام کرامت به همین جا ختم نخواهد شد و بنابر اطلاع مسعود برجیان، قاسم قاسمی، فرامرز باب الحوائجی و جلال کارگری دیگر مربیان و سوارکاران مکتب همدان و شاغل در تهران نیز در این مسابقات خواهند بود.

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار