همراه اول
19. فروردين 1396 - 13:33   |   کد مطلب: 30819
شیما صفایی قهرمان دسته برتر نوجوانان دختر کشور شد
رقابت های تنیس روی میز دسته آزاد و برتر نوجوانان دختر کشور با حضور 82 شرکت کننده از سراسر کشور در اهواز برگزار و در پایان شیما صفایی از همدان قهرمان دسته برتر نوجوانان دختر کشور شد .

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،رقابت های آزاد نوجوانان دختر کشور از 15 تا 17 فروردین ماه در اهواز با 138 بازی در دو مرحله برگزار شد و شیما صفائی از همدان ،پریناز حاجیلو از البرز، کیمیا رستمی از تهران به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
هدیه آقا محمدی دیگر ورزشکار همدانی در این رقابت ها سیزدهم شد.
همچنین باتوجه به امتیازات به دست آمده دراین رقابت ها شش بازیکن نوجوان از دسته آزاد به مرحله دسته برتر راه یافتند.
آتنا علیپور، تینا زلکی نژاد و ملیکا باشت باوی همگی از خوزستان، مبینا قورچیان از البرز، هدیه آقامحمدی از همدان ، دینا فرمانی از اصفهان شش بازیکن راه یافته به دسته برتر بودند.
شیما صفائی از همدان ،پریناز حاجیلو از البرز، کیمیا رستمی از تهران ، فرنازاسکندری از خوزستان ، مشکات بهمنی از خوزستان ، فائزه نصیرایی ، از مازندران ، صبا سراجی از مرکزی ، پریا خضر از آذربایجان غربی و حنانه امیدی از اصفهان، آتنا علیپور، تینا زلکی نژاد و ملیکا باشت باوی همگی از خوزستان، مبینا قورچیان از البرز، هدیه آقامحمدی از همدان ، دینا فرمانی از اصفهان شانزده بازیکن دسته برتر هستند که در مرحله اول بازی دوره ای در چهار جدول بازی کردند تا سید جدول اصلی مشخص شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار