همراه اول
6. فروردين 1396 - 23:25   |   کد مطلب: 30687

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،با وجود اینکه خوراکی های فست فود برای سلامت بدن مفید نیستند و نباید مصرف شود، اما اگر به دلیل کمبود وقت زمان کافی برای تهیه خوراک نداشتید می توانید فست فودهای سالم برای خود و خانواده تهیه کنید.
به گزارش  گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دقت در انتخاب و تهیه مواد غذایی یکی از اصلی ترین موارد برای سلامت بدن و جلوگیری از ابتلا به انواع بیماری ها است، اکثر بیماری های مزمن در افراد به خاطر مصرف مواد غذایی ناسالم ایجاد می شود.
براساس تحقیقات ابتلا به بیماری های قلبی عروقی، سرطان، سکته مغزی و حتی آلزایمر رابطه مستقیمی با نوع تغذیه و رژیم غذایی فرد در طول زندگی دارد.
غذاهای پخته و آب پز برای سلامت بدن بسیار مفید است، زیرا اکثر ویتامین ها و مواد معدنی در ماده غذایی باقی می ماند و مورد استفاده بدن قرار می گیرد، غذاهای کبابی و تنوری در رتبه بعدی دارند و از همه مضر تر غذاهای سرخ شده هستند، زیرا حاوی مقادیر بالای روغن بوده و می تواند به بدن آسیب برساند.
اگر در زمان سفر فرصت کافی برای آشپزی ندارید، به جای مصرف انواع کیک و شیرینی یا همبرگر می توانید فست فودهایی سالم برای خود و همراهان درست کنید، از جمله این خوراکی های فوق سریع و خوشمزه می توان موارد زیر را نام برد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار