همراه اول
5. فروردين 1396 - 21:23   |   کد مطلب: 30682
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در حال حاضر در محور هراز محدودیت یکطرفه شدن اجرا شده است و وسایل نقلیه از سمت آب اسک به سمت رودهن به صورت یکطرفه حرکت می کند

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،به نقل از  فارس، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا درخصوص «آخرین وضعیت راه های کشور» اظهار داشت: در حال حاضر در محور هراز محدودیت یکطرفه شدن اجرا شده است و وسایل نقلیه از سمت آب اسک به سمت رودهن به صورت یکطرفه حرکت می کند.
وی ادامه داد: مداخلات جوی در همین محور به صورت برف و در ارتفاعات دیده می شود؛ ضمن اینکه در محور کرج- چالوس و فیروزکوه نیز بارش برف ادامه دارد.
سرهنگ رحمانی افزود: در استان های سمنان، فارس، قم، بوشهر، کرمان، هرمزگان و اغلب محورهای استان تهران بارش باران ادامه دارد.
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده های کشور، خاطرنشان کرد: ورودی شهر رودبار و محور چالوس محدوده تونل کندوان ترافیک نیمه سنگین و محور جاده هراز ورودی نارنجستان نیز ترافیک سنگین است.
وی متذکر شد: محور خمیر به بندر لنگه در استان هرمزگان به دلیل بارش شدید باران و طغیان رودخانه از ساعت 10:30 صبح امروز مسدود شده است که این روند هنوز ادامه دارد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار