همراه اول
24. اسفند 1395 - 9:57   |   کد مطلب: 30572
دونده پارالمپیکی استان در انتظاروعده و وعید های استاندار
با توجه به اتمام سال 95 و آغاز سال جدید به دنبال چهر های شاخص ورزشی استان رفتیم و به گفت و گو پرداختیم .

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،سال 95 بزرگترین رویداد ورزشی دنیا اتفاق افتاد و ورزشکاران زیادی از سراسر دنیا در این رویداد بزرگ شرکت کردند از استان همدان 7 المپیکی داشتیم که بدست آوردن سهمیه برای هر کدام از آن ها افتخاری بزرگ بود .

 

رسانه های همدان هر کدام به نظرسنجی های متعددی در برگزیده شدن چهره شاخص ورزشی در سال 95 پرداخته اند که تا به حال هر ورزشکار درصدی خاص را به خود اختصاص داده است .

 

در این زمینه با حمید اسلامی دونده پارالمپیکی که به عنوان چهره با اخلاق و ورزشکار جوانمرد این خطه شناخته شده است می پردازیم .

وی سال 95 را به خاطر کسب سهمیه المپیک سالی خوب و ارزنده دانست اما نتیجه نگرفتن از این رویداد ورزشی بزرگ را لحظه تلخ خود دانست و گفت: چون به علت ناداوری حذف شدم  بسیار برایم ناراحت کننده بود .

 

ورزشکار با اخلاق همدانی اظهار داشت: از رئیس هیات کشتی همدان رحیمی فر جای قدردانی و تشکر دارم که خانه کشتی را در اختیار بنده برای تمرینات بدنسازی قرار دادند .

 

وی زندگی خود را خلاصه در ورزش دانشت و افزود: امسال برای سال تحویل در تمرین هستیم و از 27 اسفندماه تا 4 فروردین در مسابقات آسیایی کشور امارات هستم .

اسلامی گفت: امیدوارم سال 96 سالی موفق برای  همه باشد و همین طور برای من که بتوانم در مسابقات جهانی لندن مدال طلا کسب کنم .

 

وی در خصوص هدایای المپیک که استاندار همدان قول داده بود گفت: ما هنوز منتظر هدیه استانداری برای ورزشکاران هستیم که استاندار قول هدیه 3 میلیون تومانی برای هر کدام از ما داده بود که متاسفانه تا به حال دریافت نکردیم .

 

اسلامی در خصوص اشتغال خود ادامه داد: بارها به استانداری برای اشتغال مراجعه کردم و با توجه به شرایط خاص که دارم انتظار مساعدت داشتم .

 

وی در پایان از مدیر کل داره ورزش و جوانان و معاونت اداره ورزش و جوانان استان همدان تقدیر کرد .

 

زهرا نجاتی عارف به خبرنگار ما گفت: خوشبختانه سال 95 بهترین سال زندگی من بوده است و خاطره ا ی تلخ از آن ندارم و بهترین وقشنگترین خاطراتم در این سا ل رقم خورد اول که رفتن به المپیک که بهترین اتفاق ورزشی برای من بوده است و جشن ازوداج ام که امسال رقم خورد و از همه مهمتر اینکه یک نفر به خانواده ما اضافه شد و خاله شدم که واقعا خوشحال کننده بود برای من امیدوارم سال خوبی ام پیش رو داشته باشیم .

 

سید عادل برقعی داور به نام و نام آشنای همدانی که در المپیک نیز حضور داشت و با قضاوت های خود توانست کارنامه ای درخشان بریا خود در سال 95 بر جای بگذارد .

 

آرمین تشکری بهترین بازیکن والیبال از استان همدان که سال 95 را می توان بد شانس ترین سال ورزشی آن دانست زیرا در دقیقه نود از تیم ملی خط خورد .

بیژن حیدری داور نام آشنای همدانی که در سال 95 به علت قول هایی که استانداری همدان به برادر وی داده بود و عملی نشد قصد رفتن از این استان را کرد . وو هر دو برادران داوران به نام و ارزنده ایران یهستند و مهمترین رویدادها را سوت می زنند .

سکینه خدابنده لو بانوی ورزشی سال 95 استان همدان بود که در گزارشی مفصل به گفت و گو با این بانوی المپیکی که به خاطر چادر خود مورد تقدیر رهبری قرار گرفت می پردازیم .

 حمیدرضا زورآوند، ورزشکار المپیکی کشورمان از استان همدان که موفق شد با ثبت زمان 1:25:59 ساعت به عنوان قهرمانی دست یابد.

 

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار