همراه اول
30. دى 1395 - 11:44   |   کد مطلب: 29779
مراسم باشکوه ورزش های زورخانه ای در زورخانه پهلوان علی میرزا برگزار شد
مراسم باشکوه ورزش های زورخانه ای با حضور الهی تبار معاون استاندار و منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان در زورخانه پهلوان علی میرزای همدان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،مراسمی با شکوه ورزش های زورخانه ای به همت هیات پیشکسوتان ناجا و هیات های مذهبی و حسینی همدان و با حضور الهی تبار معاون استاندار، منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان و بیش از 250 نفر از علاقمندان به ورزش زورخانه ای در زورخانه پهلوان علی میرزا برگزار شد.
این مراسم با استقبال فراوان علاقمندان به ورزش ولائی و با حضور پیشکسوتان کشتی و ورزش زورخانه ای و قهرمانان سابق کشتی همدان نظیر عباس بیگلربیگی، جواد صمدی و محمد سلطانی و با هدف ترویج این رشته مذهبی کشورمان در زورخانه پهلوان علی میرزا برگزار گردید و ورزشکاران باستانی‌کار به اجرای برنامه‌های ورزشی این رشته پرداختند.
در بخش دیگری از این همایش مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز خاطرنشان کرد: مسئولیت بزرگان و پیشکسوتان این رشته پرافتخار ورزشی که ریشه در دین ما دارد برای معرفی و دعوت نوجوانان و جوانان به این رشته بسیار مهم است.
وی اخلاق مداری را جزء منش این رشته دانست و گفت: بزرگان و هیئت‌های ورزشی به تشویق نوجوانان و جوانان به این رشته مملو از معنویت و عدالت اهتمام ورزند.
رسول منعم تصریح کرد: در دو سال گذشته هیئت‌های ورزشی استان ملزم به داشتن کمیته فرهنگی شده‌اند و اقدامات خوبی نیز در کارهای تخصصی و عمومی در این زمان آن‌ها انجام داده‌اند.
در پایان این مراسم از سوی فدراسیون زورخانه ای و پهلوانی کشور شال پهلوانی به عبدالله کاظمی روشن پیشکسوت کشتی و ورزش باستانی استان اهدا شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار