همراه اول
28. دى 1395 - 10:42   |   کد مطلب: 29735
مسابقه جام جهانی فوتبال هنرمندان در هاله ای از ابهام
برگزاری مسابقه جام جهانی فوتبال که هنرمندان 10 کشور برزیل، آلمان، یونان، مجارستان، ژاپن، ترکیه، سوئد، آذربایجان، رومانی و گروه ملی هنرمندان جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات در دو گروه 5 تیمی به مصاف هم می‌روند و چهره همدان رابین المللی می کند هنوز در هاله ای از ابهام است .

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،این روزها زمزمه میزبانی پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین برای مسابقات جام جهانی فوتبال هنرمندان همدان به گوش می‌رسد سر تیتر  رسانه‌ها و محافل ورزشی این رویداد ورزشی بزرگ است و این در حالی است که در این شهر کهن آمادگی و فعالیتی برای میزبانی دیده نمی‌شود .

 

این رویداد ورزشی بزرگ که هنرمندان 10 کشور برزیل، آلمان، یونان، مجارستان، ژاپن، ترکیه، سوئد، آذربایجان، رومانی و گروه ملی هنرمندان جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات در دو گروه 5 تیمی به مصاف هم می‌روند و چهره همدان رابین المللی می کند نسبت به سایر مسابقات نیاز به تدابیر امنیتی دارد .

 

همان طور که می دانیم  همدان سابقه و تجربه مسابقات آسیایی را نیز داشته است اما در آن ها شاهد برنامه ریز یهای شش ماه قبل از برگزاری مسابقات و تهیه و تدارک الزامات بودیم و حالا باید منتظر ماند که آیا جامعه ورزش همدان می تواند میزبانی این مسابقه بین المللی را در کمتر از 20 روز تدارک ببیند .

 

یکی از کارشناسان ورزشی به خبرنگار ما گفت: این رویداد ورزشی برای همدان خیلی باارزش  است اما متاسفانه هنوز مجوز این بازی گرفته نشده است و در پی آن برنامه ای به متولیان آن ابلاغ نشده که عملا این روند شتابزدگی در  مسابقه را به دنبال دارد .

 

معاون ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان‌همدان به خبرنگار ما گفت: برای برگزاری این مسابقه جلسات متعددی داشتیم و عوامل برگزار کننده هنرمندان همدان ، نیروهای حراست و منابع استانی و هیات فوتبال حضور داشتند .

 

علی ضمیری کامل  ادامه داد: متولی این مسابقات در کشور باید اول مشخص شود که فدراسیون فوتبال است یا هنرمندان که در نتیجه این کار نامه به اداره ابلاغ شود و تقسیم کار در بین کارکنان و دستگاه ها صورت گیرد .

 

وی با اشاره به اینکه  زمان خیلی کوتاهی تا برگزاری مسابقات داریم و حدود یک هفته است که بحث میزبانی مطرح شده است افزود: خوشبختانه همدان تجربه مسابقات آسیایی را داشته و موفق هم برگزار شده است .

 

ضمیری کامل بیان داشت: نیاز به ابلاغ و مشخص شدن متولی داریم تا دستگاه ها و عوامل اجرایی تقسیم کار کنند و هر کدام گوشه ای از کار را بگیرند .

 

وی با بیان اینکه هزینه کل مسابقه یک میلیارد و 700 میلیون بر آورد شده است گفت: بخش خصوصی هزینه تمام مسابقه را بر عهده گرفته است و امیدورایم که خاطرات خوشی را بتوانیم برای ورزشکاران در این شهر کهن رقم بزنیم .

دیدگاه شما

آخرین اخبار