همراه اول
16. دى 1395 - 8:28   |   کد مطلب: 29553
ضرورت حمایت جدی از تیم فوتبال شهرداری همدان قبل از بروز بحران
نائب رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه حمایت های زیادی از تیم فوتبال پاس صورت گرفت، اضافه کرد: با این حال این تیم از جایگاه اولیه خود سقوط کرد اما لازم است تیم های فوتبال شهرداری و پاس همدان هر دو در کنار هم مورد حمایت مسوولین قرار گیرند چرا که هر دو تیم آبروی شهر و استان هستند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،محمدرضا الیاسی با اشاره به صعود تیم فوتبال شهرداری همدان به صدر جدول لیگ دسته دو گفت : این تیم با همت مربیان و بازیکنان با کمترین بودجه و حمایت پیشرفت خوبی داشته و هم اکنون حرفی برای گفتن دارد و نتایج این تیم عالی است و باید ارزش تلاش کادر فنی و بازیکنان را با حمایت به موقع ادا کنیم.

الیاسی تاکید کرد: ضروری است قبل از اینکه تیم فوتبال شهرداری همدان دچار بحران شود مورد حمایت جدی مسولین قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تیم شهرداری با حداقل بودجه بسته شده و کادر فنی و بازیکنان توانسته اند انتظارات را برآورده کنند، بیان کرد: این افتخارآفرینی محصول اعتماد به نیروهای بومی فوتبال همدان است و تلاش تیم ثابت کرد که نتایج درخشان به دست آمده اتفاقی نبوده است.

وی با تاکید براینکه تیم فوتبال شهرداری همدان نیازمند حمایت همه جانبه است و انتظار داریم اعضای شورای اسلامی شهر همدان توجه جدی به این نیاز داشته باشند، اضافه کرد: باید هرچه سریعتر نسبت به انجام تعهدات مالی از اعضای تیم اقدام شود و از شهردار می خواهیم که به این خواسته توجه جدی داشته باشد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر همدان اضافه کرد: این انتظار را داریم که سایر مسئولان نیز از تیم شهرداری حمایت کنند چرا که نماینده فوتبال این شهر است و نباید صرفا این مسئولیت بر گردن شورا و شهرداری باشد.

افزود: نتایج درخشان تیم شهرداری محصول اعتماد به مربی جوان و کاربلد، اتکا به بازیکنان بومی و پشتیبانی بسیار خوبی اعضای شورای شهر در بحث تیمداری است اما نیاز به حمایت دارد.

وی بیان کرد: شهرداری یکی از تیم های مدعی صعود به شمار می رود اما هر تیمی باید ابزار لازم را برای موفقیت داشته باشد و هم اکنون دغدغه اصلی آن حمایت مالی است و همه دستگاه های اجرایی وظیفه حمایت از این تیم در کنار تیم پاس را دارند لذا ضروری است به تیم شهرداری نگاه ویژه ای داشته و مورد حمایت قرار داد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار