همراه اول
1. دى 1395 - 10:50   |   کد مطلب: 29335
پیش بینی تیتر رسانه ها در هفته های آتی: ورزش همدان در خواب عمیق زمستانی
بحث اسپانسر ورزشی چیزی مثل یک بده و بستان است و اسپانسر نگاه می کند چه چیزی عاید او می شود و در اینجا شاید مسئولین هیات های ورزشی نتوانند کار ی کنند اما مدیر کل اداره ورزش می تواند به نفع هیات های ورزشی خدماتی را به بعضی صنایع و کارخانه ها بدهد و بعد از چند سال شاید طرحی دیر بازده باشد اما بالاخره جواب می دهد و کارمندان و کارکنان آن اداره وقتی به سوی یک رشته ورزشی سوق داده شدند کم کم تعامل و همکاری هم به وجود می آید .

بعد از مصاحبه با اکثر مسئولان هیات های ورزشی در استان همدان که دغدغه اکثر آن ها نداشتن اسپانسر ورزشی و کمبود بودجه بود بر آن شدیم تا به زوایای  ضعف اسپانسر در این استان بپردازیم .

 

علی ثقفی رئیس هیات دوچرخه سواری همدان و به عنوان یکی از فعالان در عرصه ورزش به خبرنگار ما گفت: یکی از ریشه ای ترین دلایل  نبود اسپانسر ورزشی اقتصادی نبودن استان و شهر همدان است و واقعا این استان از نبود صنایع بزرگی مثل پتروشیمی ، ذوب آهن ، و معادن و .....رنج می برد و آسیب دیده است .

 

 

وی ادامه داد: اگر استان همدان دارای صنایع بزرگ بود مثل تمام استان های دیگر می توانست بودجه ای را به ورزش اختصاص دهد و تیم ها را به نام خود صنایع کنند و تیم داری کنند .

 

 

ثقفی اظهار داشت : بحث اسپانسر و حضور تیم های قدرتمند لازم و ملزوم یکدیگر هستند شرکت و کارخانه ای که بخواهد اسپانسر شود نیز نگاه اقتصادی دارد و نگاه می کند چه چیزی عاید آن می شود ؟ و نکته دیگر حضور قدرتمند تیم است ، تیم های ما باید در سطح بالا بتوانند کار کنند تا نام آور باشند و بازدهی داشته باشند و اگز جز این باشد کسی استقبال نمی کند .

 

 

وی بیان داشت: وقتی تیم ها در سطح بالا نباشند بازخوردی ندارند و کار آن ها هدر می رود . و از طرف دیگر اکثر مسئولین هیات ها می گویند تا پول نباشد نمی توانیم مربی و بازیکن بیاوریم و در اینجا نیاز هست که دستگاه ورزش وارد عمل شود و صاحبان صنایع را جمع کند و فضایی تعاملی به وجود آورد .

 

 

علی ثقفی افزود: بحث اسپانسر ورزشی چیزی مثل یک بده و بستان است و اسپانسر نگاه می کند چه چیزی عاید او می شود و در اینجا شاید مسئولین هیات های ورزشی نتوانند کار ی کنند اما مدیر کل اداره ورزش می تواند به نفع هیات های ورزشی خدماتی را به بعضی صنایع و کارخانه ها بدهد و بعد از چند سال شاید طرحی دیر بازده باشد اما بالاخره جواب می دهد و کارمندان و کارکنان آن اداره وقتی به سوی یک رشته ورزشی سوق داده شدند کم کم تعامل و همکاری هم به وجود می آید .

 

 

 وی در پایان گفت: با توجه به مشکلات مالی اکثر هیات های ورزشی در استان و نبود بودجه می توان گفت زودتر از آن که زمستان فرا رسد ورزش استان به خواب زمستانی فرو رفته است و باید تدابیری در این زمینه اندیشیده شود .

 

 

تنظیم کننده: محبوبه اکبری

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار