همراه اول
23. آبان 1395 - 11:43   |   کد مطلب: 29011
با تقدیم شهید مدافع حرمی دیگر، پاییز همدان بهاری شد/ شهید بشیری افتخاری دیگر برای جامعه ورز ش همدان
دبیر هیات کونگ فو هنرهای رزمی استان همدان گفت: شهید بشیری عاشق ولایت و رهبری بودند و در امر به معرف و نهی از منکر کوتاهی نمی کردند .

هادی ربیعی افروز در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش اظهار داشت : شهید محمد حسین بشیری از دوستان دوران دبیرستانی در سال 1376 دبیرستان صدر همدان بود.

وی ادامه داد: ایشان عضو بسیج دانش آموزی و از اعضای فعال فرهنگی و امربه معروف و ... دبیرستان بودو هر دو در دوران دبیرستان در سطح قهرمانی در رشته مربوطه فعالیت داشتیم.

 دبیر هیات کونگ فو هنرهای رزمی استان همدان گفت: گاهی وقت ها عصرها ایشان به همراه بنده جهت تمرینات کونگ فو بعد از تعطیل شدن دبیرستان به باشگاه شهید نیلی واقع در آرامگاه بوعلی می رفتیم.

وی بیان داشت: در مسیر راه ایشان اگر موردی را از کسی می دید که نیازی به امر به معروف و نهی از منکر داشت از آن دریغ نمی کرد و حتی بارها باعث دردسر و درگیری هم می شد.

محمدحسین عاشق ولایت و رهبری بود

ربیعی عنوان کرد:  از سال 1379 بنده از ایشان دعوت نمودم تا با کمک یکدیگر کلاس رزمی در مسجد ابوذر در قالب طرح تابستانی کانون مساجد راه اندازی نماییم.

مربی باتجربه همدانی افزود: و در مسجد به افرادی که بیشتر از رده سنی نونهال،نوجوان و جوانان بودند کونگ فو توآ آموزش میدادیم با وجود این که شهید بزرگوار در رشته تکواندو فعالیت می کردند.

وی تصریح کرد: در آموزش و تمرینات کونگ فو و کلاس داری به بنده با تمام وجود و با نظم خاص کمک میکردند و چون مقطعی از زمان کونگ فو کار کرده بودند تعصب خاصی به رشته کونگ فو داشتند.

 عاشق فعالیت در بسیج و مساجد و ... در مسیر راه شهدا بودند

دبیر هیات کونگ فو هنرهای رزمی استان همدان گفت: سال ها با همدیگر مبارزات و تبادل تکنیک کونگ فو و تکواندو داشتیم این رابطه ورزشی و دوستی را سالها با هم داشتیم تا اینکه بنده به خدمت مقدس سربازی رفتم و ایشان هم به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمدند.
و ...
در پایان عرایض خوشحالم که با چنین شهید بزرگواری دوست بودیم
و به ایشان تبریک عرض میکنم که به هدف والای خود رسید
و به خانواده محترم این شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض مینمایم

 

تنظیم کننده : محبوبه اکبری
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار