همراه اول
18. آبان 1395 - 12:41   |   کد مطلب: 28941
نائب رئیس سبک فول کیک بوکسینگ ایران در گفت و‌گو با همدان ورزش:
احترام به عزای سیدالشهداء در زمین تمرین/ پیشرفت ورزش رزمی در استان همدان قابل ستایش است
احترام به عزای سیدالشهداء در زمین تمرین/ پیشرفت ورزش رزمی در استان همدان قابل ستایش است
نائب رئیس سبک فول کیک بوکسینگ گفت: من ارادت خاصی به ماه محرم و حفظ حریم حرمت‌ها در این ماه دارم و امسال با یک اتحاد جمعی ، من و شاگردانم به احترام عزای سیدالشهداء با چادر به زمین تمرین رفتیم تا با آرمان‌های این امام رئوف تجدید میثاق کنیم.

 

بهاره کرکوکی ، در گفت و‌گو با خبرنگار همدان ورزش، به اقدام خود و شاگردانش در ماه محرم اشاره کرد و گفت: من ارادت خاصی به ماه محرم و حفظ حریم حرمت‌ها در این ماه دارم و امسال با یک اتحاد جمعی ، من و شاگردانم به احترام عزای سیدالشهداء با چادر به زمین تمرین رفتیم تا با آرمان‌های این امام رئوف تجدید میثاق کنیم.

وی ادامه داد: متاسفانه تصور برخی‌ از افراد جامعه نسبت به ورزش زنان به خصوص ورزش‌های رزمی تصور درست و خوبی نیست اما من به جرات می‌گویم که ورزشکاران رزمی خیلی افراد مهربان و مردمی هستند که طاقت آزار و اذیت محرومان و ضعیف دستان را ندارند و این مرام و مسلک و اخلاق ورزشی این ورزشکاران را می‌رساند.

نائب رئیس فدراسیون فول کیک بوکسینگ، شعار سلامت در سایه سار ورزش را شعار مهم خود در عرصه ورزش دانست و با بیان این مطلب افزود: من همیشه به این امر معتقدم که ورزش کردن عاملی برای پیشگیری از بسیاری بیماری‌ها و حتی معضلات اجتماعی است. امروزه متاسفانه خیلی‌ها به اعتیاد و بیماری‌ها و امراض گوناگون مبتلا شده اند که با ورزش کردن قابل درمان و کاهش است و من بارها گفتم که سلامت در سایه سار ورزش تضمینی است.

این قهرمان فول کیک بوکسینگ، به موفقیت خانم‌های ورزشکار در شهرستان‌ها اشاره کرد و گفت: خیلی خوشحالم که بسیاری از ورزشکاران خانم در شهرستان‌ها و حتی روستاهای دور افتاده خوش درخشیده اند و این نشان دهنده عظم بالای بانوان در عرصه ورزش است به خصوص شهر زیبای همدان که ورزشکاران خانم بسیاری را در خود جای داده است و من شنیده ام که استان همدان در رشته‌های رزمی جزء استان‌های با رتبه عالی در کشور است و این پیشرفت قابل ستایش است.

خواستار توجه بیشتر به ورزش بانوان از وزیر ورزش هستیم

این مربی تصریح کرد: متاسفانه وجه تمایزی بین ورزش آقایان و خانم‌ها در تمامی رشته‌های ورزشی وجود دارد و همیشه نگاه‌ها سمت ورزش آقایان نسبت به بانوان بیشتر بوده است در حالی که امروزه خیلی از بانوان ورزش کشور ما در برخی رشته‌ها بهتر از آقایان عمل کرده اند اما نگاه رسانه‌ها و مسئولین بیشتر به سمت ورزش آقایان است که امیدوارم با ورود وزیر ورزش جدید این نگه تبعیض آمیز برطرف شود.

کرکوکی در پایان تصریح کرد: جا دارد از خانواده خوبم و استاد محمد طهماسبی بنیانگذار فول کیک بوکسینگ در کشور که بی منت و صمیمانه برای من زحمت کشیده اند تشکر می‌کنم. همچنین از مجموعه فرهنگی هنری شهرداری تهران و مدیریت فرهنگسرای اعتماد کمال تشکر را دارم.

 

حامد کوماهی

 

انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار