همراه اول
16. آبان 1395 - 12:31   |   کد مطلب: 28899
جایگاه داروهای تقلبی و قاچاق در قله معضل ورزش / پرورش اندام رکوردار مظلومیت ورزش
نایب قهرمان بدنسازی جهان ورود داروهای تقلبی و قاچاق را معضل بزرگ ورزش پرورش اندام دانست و گفت: معضل رشته بدنسازی در حال حاضر در کشور حضور افراد سودجو در بازار داروهای تقلبی و گرایش افراد نامطلع در این حوزه است .

 

 

به گزارش همدان ورزش؛ میلاد مسکوک قهرمان پرورش اندام همدانی توانست نایب قهرمان مسابقات مستر المپیا روسیه شود به همین مناسبت گفت و گویی صمیمی با این ورزشکار با اخلاق انجام شد .

 

 

قهرمان پرورش اندام در گفتگو با خبرنگار ما اظهارداشت: متولد سال 1365 در همدان هستم و متاهل ، در بدو ورود ورزش در کیک بوکسینگ کار می کردم و برای افزایش وزن چند ماهی به رشته پرورش اندام رفتم و همین کار استارت کار من در این رشته بود و رشد خوبی داشتم .

 

 

میلاد مسکوک ادامه داد: از سال 1381 فعالیت ام را شروع کردم و 4 بار قهرمان کشور و سه بار به تیم ملی دعوت شدم و در سال های 2013 مقام سوم اروپا و سال 2014قهرمان ورکاپ روسیه و اوورالی در سال 2011 و فینالیست مسابقات بادی کلاسیک را کسب کردم . 

 

 

وی در خصوص رشته پرورش اندام گفت: این رشته نسبت به سایر رشته ها مظلوم است و تقریبا حدود 7000الی 8000 پرورش اندام کاری که وجود دارد اما رسانه ها و مسئولین خوب همکاری نمی کنند و نقش کمرنگی در جامعه دارد .

 

 

مسکوک گرفتن مدال در مسابقات مستر المپیاآماتور روسیه را بهترین خاطره ورزشی خود دانست و افزود: اسطوره ورزشی در این رشته رونی کلمن است و استاد بزرگ داخلی من مجتبی نوترکی و مرحوم بیت الله عباس پور هستند .

 

 

ورزشکار با اخلاق همدانی عنوان کرد: معضل رشته بدنسازی در حال حاضر در کشور حضور افراد سودجو در بازار داروهای تقلبی و گرایش افراد نامطلع در این حوزه است متاسفانه در همین همدان باشگاههای مشغول فعالیت هستند که اصلا فرد صلاحیت مربی و تجویز دارو را ندارد اما هر دو کار را در باشگاه برای ورزشکار انجام می دهد .

 

 

وی با اشاره به همدان به عنوان پایلوت رشته پرورش اندام گفت: خوشبختانه استعدادهای خوبی در استان نهفته است و استان همدان به عنوان استانی که حرفی برای گفتن در این رشته دارد در سطح کشور مطرح است .

 

تنظیم کننده : محبوبه اکبری

دیدگاه شما

آخرین اخبار