همراه اول
5. آبان 1395 - 11:28   |   کد مطلب: 28754
به همت تیم فوتبال نهاوند محقق شد؛
تربیت یار قرآنی درتیم فوتبال یاران کوروش
تربیت یار قرآنی درتیم فوتبال یاران کوروش
علیرضا کولیوند فوتبالیست نهاوندی است که در تیم یاران کوروش فعالیت دارد و حافظ کل قرآن است.

 

به گزارش همدان ورزش؛ عیلرضا کولیوند نابغه فوتبالی است که حافظ قرآن است و در باشگاه یاران کوروش نهاوند آموزش فوتبال دیده است به همین بهانه با مربی او به گفتگو پرداختیم .

 

کوروش قپانوری در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این باشگاه از سال 1380تاسیس شده است و فعالیت های زیادی دارد و محور فعالیت ها بر پایه و رده جوانان و نوجوانان بنا شده است .

 

مربی با تجربه نهاوندی ادامه داد: تیم های این باشگاه همیشه جزو نفرات برتر در گرفتن کاپ اخلاق بوده اند و جوانمردی و اخلاق در این باشگاه حرف اول را می زند . وبیشترین  دغدغه روی اخلاق و نظم و انضباط  و منش پهلوانی شاگردان است .

 

قپانوری افزود: از سال تاسیس تا امروز تیم های ما اکثرن بین سه تیم برتر مسابقات بوده اند و داورهای مسابقات همیشه جای قدردانی از شاگردان را داشته اند.

 

مربی نهاوندی گفت:ما سعی کرده ایم که با هزینه کم نوجوانان و جوانان را در فوتبال و ورزش مشغول کنیم و کسانی که بضاعت مالی خوبی هم نداشته باشند می توانند همان هزینه ناچیز را هم پرداخت نکنند .

وی با اشاره به هزینه اجاره زمین های ورزشی در نهاوند گفت : استادیوم علیمرادیان برای هر جلسه صد هزار تومان دریافت می کند .

 

قپانوری در پایان گفت : علیرضا کولیوند یکی از شاگردان آراسته و مرتب این باشگاه است که همیشه اخلاق و شادابی را در این جوان می توان دید .

وی در خصوص فعالیت های ورزشی حافظ قرانی ادامه داد: کولیوند استعداد و زمینه فوتبال را دارد البته فوتبال آن به اندازه قرآن اش بیست نیست اما نمره قبولی را می گیرد.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار