همراه اول
28. مهر 1395 - 10:48   |   کد مطلب: 28647
موضع وزارت ورزش درباره ممنوعیت حضور خبرنگاران در بازی ایران-روسیه
معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش گفت‌: دلیل این که خبرنگاران خانم برای دیدار دوستانه ایران و روسیه وارد سالن نشدند، سیاست فدراسیون فوتبال بوده است و وزارتخانه نقشی در آن نداشته است.

به گزارش همدان ورزش؛ رباب شهریان درباره دیدار ایران و روسیه و ممنوعیت حضور خبرنگاران خانم برای پوشش این بازی، گفت‌: این که خبرنگاران خانم برای پوشش رسانه ای این دیدار وارد سالن نشدند سیاست فدراسیون فوتبال بوده است و به دلیل این که نایب رییس فدراسیون فوتبال در آن زمان در ایران حضور نداشت، نتوانستم دلیل این سیاست را از او بپرسم. به هر حال این تصمیم خود فدراسیون بوده است و وزارت ورزش  و جوانان نقشی در آن نداشته است.

رباب شهریان در ادامه درباره وضعیت ملی‌پوشان بسکتبال بانوان، گفت‌: ما همچنان پیگیر این موضوع هستیم و برای تدارک دیدارهای دوستانه در حال رایزنی هستیم و دست از تلاش بر نخواهیم داشت.

معاون امور ورزش بانوان درباره این که مهلت فیبا تمام شده است، گفت‌: با توجه به بخشنامه‌ای که کمیته‌ بین‌المللی المپیک برای بازی‌های 2020 ارائه کرده است و در آن ذکر شده است که باید از حضور زنان مسلمان حمایت شود، فدراسیون جهانی بسکتبال نیز از این قاعده مستثنی نیست. این مهلت دو ساله نمی تواند تاثیرگذار باشد و ما همچنان پیگیر برگزاری دیدارهای دوستانه هستیم . دختران بسکتبالیست ناامید نباشند.

 
منبع: ایسنا

دیدگاه شما

آخرین اخبار