همراه اول
27. مهر 1395 - 10:09   |   کد مطلب: 28639
پیام تبریک نماينده همدان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش
نماینده مردم همدان و فامنين در مجلس شورای اسلامی به مناسبت فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش همدان ورزش؛ نماینده مردم همدان و فامنين در مجلس شورای اسلامی به مناسبت فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش پیام تبریکی صادر کرد. متن اين پيام به شرح زير است:

⭕️ ورزش به عنوان یکی از مهمترین ارکان تأمین شادابی و سلامتی جسم و روح و نیز شاخص اصلی اجتماعی و فرهنگی در زندگی امروز نقشی اساسی و بنیادی دارد. برهمین اساس نه تنها یک روز، بلکه تمام روزها و ساعات زندگی را تحت الشعاع قرار می دهد.

⭕️ ورزش آهنگ موزون سلامتی، نماد قدرت، صلابت، ایستادگی و ارزش های والای انسانی است. بدون شک یکی از محورهای اساسی دستیابی به توسعه پایدار جوامع به حساب می آید. روز تربیت بدنی، روز رشد وجودی انسان و معرفی الگوهای انسانیت و پهلوانی است.

⭕️ فرا رسیدن این هفته را به تمامی دست اندرکاران امر تربیت بدنی و ورزش، مربیان، ورزشکاران، داوران، پیشکسوتان، تماشاگران و حامیان ورزش و همچنین مدیران دست اندرکار تربیت بدنی كشور به ويژه استان همدان تبریک عرض می کنیم.

⭕️ 26 مهر روز تربیت بدنی و ورزش را به تمامی این عزیزان همچنین ورزشکاران و قهرمانان، پیشکسوتان، داوران و مربیان تبریک عرض کرده، از درگاه خداوند منّان سلامتی، بهروزی و توفیقات همگان را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای ورزش کشور مسئلت می نمایم.

برای اعتلای نام زیبا و پرچم مقدّس جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه های بین المللی، المپیک، جهانی و آسیایی با استعانت از درگاه حضرت حق با برنامه ریزی، تدبیر، تلاش و همّت بلند گام برداریم تا در کنار جامعه ای سالم و با نشاط، گنجینه ای از قهرمانان و پهلوانان غیور و با ایمان در ورزش کشور داشته باشیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار