همراه اول
25. مهر 1395 - 11:18   |   کد مطلب: 28600
منحصر به فردترین فرصت ورزشی کشور نهفته در دامان الوند/ فاصله محیط ورزش و طبیعت در همدان تنها در پنج دقیقه
رئیس هیئت همگانی استان همدان از اجرای برنامه های مختلف ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در همدان خبر داد.

بمناسبت هفته تربیت بدنی با رئیس هیئت همگانی استان همدان گفتگویی داشتیم . هادی  سبزواری در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش گفت؛ بمناسبت این هفته در اتان همدان برنامه های مختلفی داریم اعم از حضور ورزشکاران در برنامه های صبحگاهی و همایش با حضور اقشار ، ورزشکاران ، مسئولین و ........در 26 مهرماه برگزار می شود .

 

هادی  سبزواری ادامه داد: برنامه های خانوادگی کوهنوردی و پرواز کیت و بادبادک و دیدار از خانواده های شهدای ورزش همگانی از دیگر برنامه های این هفته است .

 

وی عنوان کرد: ورود به عرصه ورزش معلولین بمناسبت هفته تربیت بدنی و در صورت امکان یک همایش ورزش صبحگاهی در همدان برای بانوان برگزار می شود .

 

 

رئیس هیئت همگانی افزود؛ جمعه 14 آبان ماه همایش پیاده روی خانوادگی شهرستان بهار با پخش زنده از شبکه 3 سیما صورت می گیرد و از تمام شهرستان دعوت می کنیم که سازمان یافته در این برنامه حضور یابند.

 

 

سبزواری با اشاره به اینکه استان همدان در فعالیت همگانی نسبت به سایر استانها پیشرو است گفت؛ با توجه به اینکه سهم ورزشکاران در کل کشور از ورزشهای همگانی 21 در صد است گفت در همدان این سهم 23 در صد است و خوشبختانه در این فضا جلو هستیم .

 

 

رئیس هیئت همگانی دسترسی به طبیعت در استان همدان را کمتر از 5 دقیقه دانست و گفت: هر همدانی اگر اراده کند کمتر از 5 دقیقه به طبیعت دسترسی داردو این سهوالوصول بودن است و همدان تنها شهری در غرب کشور است که دسترسی به طبیعت آن کمتر از 5 دقیقه است .

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار