همراه اول
7. مهر 1395 - 8:33   |   کد مطلب: 28422
مرحله یک سی و دوم جام حذفی فوتبال روز پنجشنبه آغاز می‌شود. پرسپولیس هم روز جمعه میهمان تیم قشقایی شیراز است.

مرحله یک سی و دوم جام  حذفی فوتبال از روز پنجشنبه آغاز می‌شود. برای اولین مرتبه است که تیم‌های لیگ برتری در این مرحله از مسابقات وارد می‌شوند و با تیم‌هایی از لیگ دسته دوم روبه رو می‌شوند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این مرحله از جام حذفی این است که دو تیم پرطرفدار استقلال و پرسپولیس میهمان حریفان گمنام‌شان شده‌اند. البته استقلال روز شنبه به میدان می‌رود.

نگاهی به برخی از دیدارهای مهم این مرحله می‌اندازیم:

قشقایی شیراز- پرسپولیس؛ رونمایی از ذخیره‌های برانکو

برانکو سرمربی پرسپولیس ابتدا نمی‌خواست بدون ملی‌پوشانش در این مرحله از جام حذفی هم شرکت کند اما بعد رضایت داد که با بازیکنان جوان و ذخیره‌اش و بدون ملی‌پوشانش به مصاف تیم قشقایی شیراز برود. بعید است سرخپوشان تهرانی در حافظیه شیراز غافلگیر شوند اما قشقایی شیراز اگر بتواند سرخپوشان را حتی با نفرات ذخیره‌اش حذف کند بزرگترین شگفتی سال 95 فوتبال باشگاهی را رقم زده است. 

شهرداری بوشهر- ذوب آهن؛ قهرمان بدون سرمربی

تیم ذوب آهن هم بدون یحیی گل‌محمدی وارد جام حذفی می‌شود. گل‌محمدی دو مرتبه ذوب آهن را قهرمان جام حذفی کرده است و اکنون شاگردانش بدون او به مصاف حریف گمنام‌شان می‌روند. باید دید ذوب آهن بدون یحیی چه وضعیتی خواهد داشت. این تیم مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته هم هست و اکنون با مجتبی حسینی که عنوان مربی موقت را دارد هدایت می‌شود.

نفت تهران- مهرگان دره‌شهر؛ حریف گمنام مقابل دایی

نفت تهران و علی دایی به مصاف حریفی گمنام می‌روند. دایی دوست ندارد در اولین دیدارش در جام حذفی اسیر اتفاقات نادر فوتبال شود و به همین دلیل به شاگردانش توصیه می‌کند که خود را از پیش‌برنده ندانند و با تمام توان در میدان حاضر شوند.

غذای سبز مشهد- سپاهان؛ دیداری متفاوت

نام دو حریف گویای تفاوت فنی آنها در میدان هم هست. سپاهان  با 5 قهرمانی پرافتخارترین تیم لیگ برتر است اما غذای سبز مشهد افتخاری در عرصه فوتبال ایران ندارد.

پیکان تهران- هفت سمنان؛ یک پرسپولیسی مقابل جلالی

پیکان در آخرین دیدارش در لیگ برتر در اهواز به اولین برد این فصلش رسید و اکنون شاگردان مجید جلالی با روحیه‌ای خوب وارد جام حذفی می‌شوند. هف سمنان تیمی است که اسماعیل هلالی بازیکن اسبق پرسپولیس هدایتش را برعهده دارد و یکبار هم در دیداری دوستانه تیمش را به مصاف پرسپولیس فرستاد که بازی قابل قبولی ارایه کرد.

شهرداری تبریز- صنعت نفت آبادان؛ کار راحت برزیلی‌ها؟

به نظر می‌رسد که تیم نفت در تبریز کار دشواری پیش رو نداشته باشد. شاگردان نادر دست نشان می‌توانند با یک برد خوب جام حذفی را شروع کنند. مگر اینکه شهرداری تبریز دست به کار بزرگی بزند و یک شگفتی خلق کند.

اتحاد لردگان چهارمحال- ماشین سازی تبریز؛ نامعلوم!

حداقل تا زمان نوشتن این گزارش( دیشب) محل برگزاری و ساعت این مسابقه از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام نشده بود. ماشین سازی شرایط مناسبی در لیگ برتر ندارد و انتظارات از این تیم قدیمی بیشتر است با این حال بعید است شاگردان رسول خطیبی دست خالی به خانه برگردند.

بادران نوین - سایپا؛ قدرت نمایی نارنجی‌پوشان

سایپا در لیگ برتر نتایج مورد نظرش را نگرفته و می‌خواهد در جام حذفی با قدرت حاضر شود. به نظر می‌رسد بادران نوین که تیم دسته دومی است روز سختی مقابل شاگردان فرکی داشته باشند.

تراکتورسازی تبریز- فولاد یاسوج؛  جشنواره گل شاگردان قلعه‌نویی

حریف قرمزپوشان تبریزی حتی در لیگ دسته دوم هم حضور ندارد و تیمی است که بخاطر قهرمانی در لیگ استانی به این رقابت‌ها رسیده است. شاید شاگردان قلعه‌نویی جشنواره‌ای از گل را در این مسابقه به راه بیندازند. 

 
منبع: فارس
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار