همراه اول
20. شهريور 1395 - 9:54   |   کد مطلب: 28214
رقابت نوجوانان ملایری در فوتسال محلات
قطار فوتسال محلات ملایر به ایستگاه آخر رسید
قطار فوتسال محلات ملایر به ایستگاه آخر رسید
یک دوره مسابقه فوتسال محلات به همت هیئت همگانی شهرستان ملایر و با حضور 11تیم در محلات آسیب پذیر شهرستان ملایر برگزار شد .

به گزارش همدان ورزش؛ یک دوره مسابقه فوتسال محلات به همت هیئت همگانی شهرستان ملایر و با حضور 11تیم در محلات آسیب پذیر شهرستان ملایر و با هدف ترغیب و تشویق نوجوانان این منطقه به امر مقدس ورزش به صورت دوره ای در محل سالن شهید طالبی ملایر برگزار شد و در یک شور وهیجان بسیار بالا مسابقه فینال و رده بندی در برابر دیدگان مسئولین شهرستان برگزار گردید و در نهایت به تیم های اول تا سوم لوح تقدیر و هدیه اهدا گردید .

کیانی رئیس هیئت همگانی شهرستان ملایر گفت : این مسابقات به نیت ترویج ورزش در مناطق محروم برگزار شد که از استقبال خوبی نیز برخوردار شد و شور و وصف مثال زدنی بین این نوجوانان و نونهالان پدیدار شد لازم به ذکر است از بین این شرکت کنندگان استعداد های نابی دیده شد که توسط مربیان پایه کار ملایری جهت شرکت در تمرینات تیمهای باشگاهی جذب شدند.

کیانی افزود توزیع عادلانه خدمات ورزشی در شهرستان را در دستور کار هیئت قرار داده و حتما و مناطق آسیب پذیر شهر از این به بعد شاهد برنامه های متعدد ورزشی دیگر خواهند بود.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار