همراه اول
10. شهريور 1395 - 12:58   |   کد مطلب: 28114
محمود کوثری فرد گفت: هیات کبدی به منظور ارتقاء سطح فنی مربیان داخلی یک دوره کلاس مربیگری پیشرفته ملی و بین المللی با مدرسی کیوال چاند سوتار در همدان برگزار می کند.

به گزارش همدان ورزش،، رئیس هیات کبدی استان همدان گفت: فدراسیون کبدی با هدف ارتقاء سطح فنی مربیان داخلی و توسعه دانش روز مربیگری کبدی در ایران یکدوره کلاس مربیگری پیشرفته مربیان ملی و بین المللی را با مدرسی کیوال چاند سوتار سرمربی تیم ملی و مدرس بین المللی طی روزهای ۱۲ تا 15 شهریورماه در همدان برگزار می شود.

وی افزود: در این دوره 50 مربی آقا و خانم فعال کبدی استان با علم روز و قواعد کوچینگ حرفه ایی آشنا خواهند شد.

محمود کوثری فرد اظهار کرد: کیوال چاند سوتار علاوه بر ارائه مطالب تئوری در این کلاس مسائل عملی را برای مربیان و بازیکنان همدانی در حین تمرین اجرا خواهد کرد تا مربیان حاضر در کلاس از نحوه تمرینات این مدرس بین المللی استفاده لازم را ببرند.

وی تصریح کرد: حضور دو تیم از همدان در لیگ برتر و حضور ورزشکاران همدانی در تیم ملی فدراسیون را متقاعد کرده است تا بتوانیم از تجارب ارزنده این مربی در همدان استفاده کنیم.

رئیس هیات کبدی استان همدان گفت: در پایان این کلاس به افرادی که در این دوره شرکت می کنند گواهی شرکت در کلاس پیشرفته اهداء می شود.

انتهیا پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار