همراه اول
8. شهريور 1395 - 14:52   |   کد مطلب: 28112
مدیر کل اداره ورزش و جوانان در همدان گفت : هر چه بتوانیم از مربیان بین المللی وملی در هیات های ورزشی استان استفاده کنیم استعدادها نوجوانان و جوانان زودتر شکوفا می شود.

به گزارش همدان ورزش؛ پریموث استرانکار سرمربی اهل اسلوانی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان به منظور ارزیابی دوچرخه سواران استان به همدان سفر کرده است ظهر امروز با مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان دیدار و گفتگو کرد.
در این نشست که علی ضمیری کامل معاون ورزشی اداره کل و ثقفی رئیس هیات دوچرخه سواری استان حضور داشتند مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به حضور مربیان صاحب نام و با دانش در استان گفت: از حضور مربیان صاحب نام بین المللی در ورزش استان استقبال می کنیم به شرطی که حضور این مربیان مانع پیشرفت مربیان استان نشود.
وی افزود: هر چه بتوانیم از مربیان بین المللی وملی در هیات های ورزشی استان استفاده کنیم استعدادها نوجوانان و جوانان زودتر شکوفا می شود.
رسول منعم تصریح کرد: هیات های دوچرخه سواری همدان از هیات های ورزشی است که در بحث جذب مربیان بین المللی و استعدادیابی به خوبی عمل کرده است و باید هیات دیگر ورزشی از این مورد الگو بگیرد.
وی اضافه کرد: همدان در زمینه مربی، داور و بازیکن ملی‌پوش در دوچرخه سواری همیشه موفقیت داشته و در بخش بانوان هم یکی از استان‌های پیشرو بوده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه زیرساخت و امکانات مختلفی در همدان وجود دارد گفت: همدان قابلیت میزبانی از مسابقات بزرگ در این رشته را دارد.

ریموث استرانکار سرمربی اهل اسلوانی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان نیز در این دیدار با مثبت ارزیابی کردن شهر همدان برای برگزاری اردوها و رقابت های رشته کوهستان گفت: طبیعت بکر و کوهستان زیبای همدان بهترین مکان برای برگزاری اردوها و رقابت های ملی است و مسوولان اجرایی باید از این ظرفیت در راستای بهبودی و پیشرفت این ورزش کمک کنند.
وی اظهار کرد: هدفم از حضور در ایران بهبودی رشته دوچرخه سواری کوهستان است و باید تا شروع بازی های آسیایی 2018 به اهداف تعیین شده دست یابیم.
رسول منعم اضافه کرد: رشته دوچرخه سواری کوهستان در ایران نیاز به برنامه ریزی و فعالیت لازم برای رسیدن به جایگاه مطلوب دارد و فرصت لازم برای بهبود سطح کیفی و فنی رکابزنان در این رشته با برنامه ریزی منسجم می تواند نتایج درخشان را به همراه داشته باشد.
سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان بیان کرد: دوچرخه سواری کوهستان در ایران نسبت به سایر کشورها نقاط ضعف زیاد دارد و باید با مرور زمان و تمرین بیشتر به سطح مطلوب ارتقا یابد.
استرانکارافزود: همدان سرشار از طبیعت بکر و کوهستان های دل انگیز است و انتظار دارم دوچرخه سواران در این مناطق کوهپیمایی کنند تا به خوبی برای رکابزنی در مسیرهای سخت و سایر نکات فنی و تکنیکی دوچرخه سواری کوهستان آشنا شوند.
سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان با اشاره به سفرهای استانی گفت: با تشخیص فدراسیون دوچرخه سواری کشور به استان ها سفر می کنم و هدفم شناسایی استعدادها، بهبودی وضعیت رشته کوهستان و انتقال تجربه های خود به مربیان و رکابزنان بومی است.
وی افزود: موفقیت دوچرخه سواری کوهستان ایران در میادین بین المللی هرگز به نام شخص نوشته نمی شود بلکه مربیان بومی سهم بسزایی در افتخارآفرینی دوچرخه سواران خواهند داشت بنابراین باید برای بهبودی و پیشرفت این رشته ورزشی کمک و همکاری لازم را داشته باشند.
وی با قدردانی از میزبانی استان های مختلف کشور گفت: ایران مردمان با فرهنگ و ورزش دوست دارد و میهمان نوازی استان ها را مورد تقدیر می دانم بویژه شهر همدان که تمامی امکانات لازم برای انجام برنامه های ما مهیا کرده بود و در مجموع از سفر به همدان رضایت دارم.
استرانکار با رضایتمندی نسبت به همکاری فدراسیون دوچرخه سواری کشور گفت: فدراسیون حمایت لازم را برنامه های تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان دارم و توجه مسوولان فدراسیون سبب دلگرمی و تلاش بیشتر برای بهبودی این رشته ورزشی شده است.
وی اضافه کرد: به دنبال شناسایی استعدادهای دوچرخه سواری کوهستان برای حضور در تیم ملی هستم و به هیچ عنوان به منطقه توجه ندارم و شایسته ها به تیم ملی دعوت می شوند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار