همراه اول
30. مرداد 1395 - 13:21   |   کد مطلب: 28042
در چارچوب برگزاری جشنواره ورزش همگانی دانشگاه آزاد صورت گرفت:
دختران فوتبالیست چهارمحالی قهرمان فوتبال 3 نفره دانشجو در همدان
دختران فوتبالیست چهارمحالی قهرمان فوتبال 3 نفره دانشجو در همدان
در مسابقات فوتبال سه نفره جشنواره ورزش همگانی دانشگاه آزاد کشور تیم چهارمحال و بختیاری با اقتدار به عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها دست پیدا کرد.

به گزارش همدان ورزش؛جشنواره کشوری ورزش همگانی دانشگاه آزاد در بخش بانوان که به میزبانی همدان آغاز شده، با مشخص شدن قهرمان مسابقات فوتبال سه‌نفره (گل کوچک) به پایان رسید.

در رشته فوتبال گل‌ کوچک 22 تیم حاضر در هشت گروه تقسیم‌بندی شدند و به صورت دوره‌ای مسابقات خود را در سالن ورزشی امام علی(ع) دانشگاه آزاد همدان پیگیری کردند که در نهایت عناوین نخست تا بیست و یکم مشخص شدند.

به گفته مسؤولان فنی رشته فوتبال گل‌کوچک این رقابت‌ها در نصف زمین استاندارد فوتسال و در دو تایم 10 دقیقه‌ای و با سه بازیکن برگزار خواهد شد.

در این رقابت‌ها مسابقات در دور نخست تیم‌ها به صورت دوره‌ای و سپس در جدول حذفی با هم رقابت کردند که در نهایت تیم چهارمحال و بختیاری با شکست همه رقبای خود موفق شد قهرمانی این رشته را به نام خود ثبت کند.

در پایان این مسابقات 22 تیم حاضر به ترتیب ذیل رده‌بندی شدند:

1*چهارمحال و بختیاری

2*یزد

3*خراسان شمالی

4*همدان

5*کرمان

6*خراسان رضوی

7*فارس

8*خوزستان

9*گلستان

10*گیلان

11*اردبیل

12*بوشهر

13*کهگیلویه و بویراحمد

14*زنجان

15*کرمانشاه

16*تهران

17*علوم و تحقیقات

18*آذربایجان شرقی

19*اصفهان

20*سمنان

21*قم

*22 ایلام ( به دلیل انصراف امتیاز تیمی صفر لحاظ شد)

این رقابت‌ها به مدت سه روز در سالن امام علی(ع) دانشگاه آزاد واحد همدان برگزار شد و قرار است فردا یکشنبه با مسابقات دارت این جشنواره پیگیری شود.

جشنواره ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد سراسر کشور تا دوم شهریورماه و در رشته‌های طناب‌کشی، روپایی، بسکتبال سه نفره، فوتبال گل‌ کوچک، دارت، پرتاب آزاد بسکتبال و آمادگی جسمانی به میزبانی همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین در جریان خواهد بود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار