همراه اول
26. مرداد 1395 - 13:25   |   کد مطلب: 27979
استعدادیابی دختران جوان در 14رشته ورزشی/ برای نیمی از حوزه‌های مقاومت خواهران سوله ورزشی ساخته شده است
رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: بسیج جامعه زنان کشور در 14 رشته ورزشی در سطح قهرمانی با تلاش در استعدادیابی، دعوت از دختران و بانوان مستعد و آموزش تکمیلی آنها، سعی در تقویت ورزش قهرمانی کشور دارد.

به گزارش همدان ورزش؛ مینواصلانی رئیس بسیج جامعه زنان کشور در گفت وگو با خبرنگار پایگاه اینترنتی «سازمان بسیج جامعه زنان کشور» درباره علت حضورش در فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: به استقبال بانوان ورزشکارمان آمده ایم چرا که این جوانان با عزم و اراده بسیار ستودنی این همت را داشتند تا سهمیه المپیک را به دست بیاورند و در این بازی های جهانی که نام جمهوری اسلامی را مطرح می کند ، شرکت کنند.

وی با بیان اینکه بسیاری از کشورها بودند که حتی نتوانستند سهمیه المپیک را کسب کنند و ما باید قدر این جوانان با انگیزه و با این همت بلند را بدانیم، گفت: صرفاً به جهت قدردانی از حضور این عزیزان و  تلاش و زحمات شبانه روزی شان برای آمادگی و شرکت در این مسابقات آمده ایم.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور افزود: مدال آوردن یک بحث است و تلاش و همت داشتن، زحمت کشیدن و حضور یافتن در المپیک یک بحثی دیگر است، در واقع  مدال آوردن در سطح المپیک کار راحتی نیست چرا که رقابت ها بسیار سخت و نزدیک بهم  است  اما گرفتن سهمیه و حضور در المپیک بسیار ارزشمند است و ما برای قدردانی از این عزیزان آمده ایم.

اصلانی در خصوص فعالیت های سازمان بسیج جامعه زنان کشور در خصوص ورزش بانوان به ویژه ورزش قهرمانی گفت: بسیج جامعه زنان کشور  در 14 رشته ورزشی در سطح قهرمانی با تلاش در استعدادیابی، دعوت از دختران و بانوان مستعد و آموزش تکمیلی آنها سعی در تقویت ورزش قهرمانی کشور دارد.

وی بیان کرد: تلاش کرده ایم از دوران دانش آموزی اقدام به شناسایی و آموزش دختران جوان مستعد در هر رشته ورزشی را در دستور کار خود قرار دهیم .

مسئول بسیج جامعه زنان کشور، در ادامه با بیان اینکه بسیج در عرصه ورزش همگانی هم برای بانوان فعالیت های بسیاری انجام داده است، افزود: ما برای هر حوزه مقاومت خواهران یک سوله ورزشی در سطح کشور  می سازیم و از 1300 حوزه مقاومت و در حال حاضر برای بالغ بر نیمی از آنها سوله ورزشی ساخته شده است .

اصلانی در پایان خاطر نشان کرد: به نظرم گام های خیلی خوبی در بسیج برای ورزش بانوان برداشته شده است و در شهر های دور افتاده که هیچ گونه امکانات ورزشی وجود ندارد، بسیج توانسته با ساخت سوله های ورزشی بحث استعدادیابی و انجام فعالیت های ورزشی را دنبال کند. 

دیدگاه شما

آخرین اخبار