همراه اول
2. مرداد 1395 - 9:16   |   کد مطلب: 27681
معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان :
بانکهای استان درمورد وام 10میلیونی ازدواج اطلاع رسانی مناسبی ندارند
بانکهای استان درمورد وام 10میلیونی ازدواج اطلاع رسانی مناسبی ندارند
معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت : بانکهای استان در پرداخت وام ازدواج باید جدیت بیشتری داشته باشند ودرموردوام 10میلیونی ازدواج اطلاع رسانی مناسبی ندارند .

به گزارش همدان ورزش؛ اسداله ربانی مهر گفت : در سال 93 و 94 با پیگیری و تاکیدات استاندار محترم و پیگیری موضوع وام ازدواج در ستاد ساماندهی امور جوانان بیش از 170 میلیارد تومان وام ازدواج از سوی بانکهای استان پرداخت شده است که استان همدان یکی از 3 استان برتر کشور در پرداخت وام ازدواج دراین دوسال بوده است .
معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گفت : بانکـهای استان باید در مورد پرداخت وام 10 میلیونی ازدواج زوج های جوان اطلاع رسانی کنند و تا کنون اطلاعاتی در این زمینه از سوی بانکهای استان داده نشده است در حالی که در تعداد زیادی از استانها پرداخت وام 10 میلیونی ازدواج آغاز شده است و اخیراً بانک مرکزی اعلام کرد که همه بانکها باید در پرداخت وام 10 میلیونی در همه استان ها و شهرهای سراسرکشور اقدام کنند.
ربانی مهر گفت : جوانان در حوزه ازدواج مشکلات زیادی دارند که یک مورد آن مسائل اقتصادی است و با پرداخت وام ازدواج به موقع به زوج های جوان بخش کوچکی از مشکلات آنها می تواند قابل حل باشد هر چند همه مشکلات ازدواج تنها در بحث وام ازدواج خلاصه نمی شود .
وی در پایان گفت : البته بعضی بانکهای استان به صورت انفرادی و محدود وام های 10 میلیونی پرداخت کردند اما در این زمینه گزارشی اعلام نشده و هماهنگی لازم در جهت پرداخت آن وجود ندارد .

دیدگاه شما

آخرین اخبار