همراه اول
21. تير 1395 - 8:26   |   کد مطلب: 27567
قش بستن نام مدافعان حرم استان همدان بر چکاد دماوند/ نام سردار شهید شمسی پور رمز صعود به قله
جمعی از کوهنوردان همدانی با صعود به قله دماوند تصاویر مبارک شهدای مدافع حرم استان همدان را در این محل به احتزاز درآوردند.

به گزارش خبرنگار همدان ورزش؛ این گروه یازده نفره ی همدانی که حرکت خود را از میدان امام زاده عبدالله همدان آغاز کردند؛ موفق شدند تا نام و تصاویر مبارک شهدای مدافع حرم استان همدان و سردار شهید علی رضا شمسی پور را در قله دماوند به احتزاز در آورند.
سرپرست این گروه در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ما ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای مدافع حرم و در صدر آنها سردار شهید حاج حسین همدانی، اظهارداشت: هدف از این صعود که با مشارکت یازده نفر از بهترین کوهنوردان همدانی در ایام تعطیلات عید سعید فطر برگزار شد، زنده نگه داشتن یاد ئ خاطره شهدای عزیز مدافع حرم می باشد.
وی تصریح کرد: تمامی مردم در هر سطح و قشری که مشغول فعالیت هستند باید به هر شکل ممکن یاد و خاطره شهدا را برای همیشه ی تاریخ زنده نگه دارند.
سرپرست تیم کوه نوردی همدان عنوان کرد: با توکل برخدا و ممد از شهدای عزیز و گرانقدر به ویژه سردار شهید علی رضا شمسی پور موفق شدیم تا این صعود سخت و نفس گیر را به پایان برسانیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدآن می رود تا با تاسی از سیره شهدا بتوانیم ادامه دهنده خوبی برای راه این عزیزان باشیم.

 

قش بستن نام مدافعان حرم استان همدان بر چکاد دماوند/ نام سردار شهید شمسی پور رمز صعود به قله
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار